فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اما مشکلات رایج در این سیستم از کجا نشات می‌گیرند؟ سیستم سوناکس-sonax شیشه‌شوی خودرو شامل قطعاتی از جنس پلاستیک است.در درجه اول باید مراقب باشیم تا این محفظه هیچ وقت بدون آب نباشد، چرا‌که گرمای موتور توسط ظرف جذب‌شده و منجر به گرمادیدگی و کاهش  طول عمر آن می‌شود.

وجود آب شهری با داشتن املاح زیاد، سوناکس-sonax باعث ایجاد رسوب و گرفتگی در آن می‌شود. ضمن اینکه آب به‌تنهایی نمی‌تواند شیشه را تمیز و براق کند. اما استفاده از هر افزودنی و یا مایع شیشه‌شویی نیز در این بخش مجاز نیست؛ چرا‌که برخی از این مواد مثل نمک و الکل که برای جلوگیری از یخ‌زدن به اشتباه استفاده می‌شوند، باعث خورندگی و یا خشک‌شدن و از بین رفتن تیغه‌ها خواهند شد.سوناکس-sonax اما بهترین محلول، اضافه‌کردن کمی شیشه‌شوی به آب داخل محفظه و یا استفاده از مایعات شیشه‌شوی با کیفیت و مطمئن است. سوناکس-sonax چرا که برخی از مایعات موجود در بازار اصلا کیفیت لازم را نداشته و باعث بروز مشکلاتی در آینده برای تیغه‌ها و شیشه خودرو می‌شوند.وقتی صحبت از محصولات نگهداری اتومبیل با تکنولوژی روز می شود. سوناکس در رتبه اول قرار دارد. سوناکس با داشتن بیش از 65 سال سابقه و تجربه در تولید محصولات با کیفیت برتر پیشرو در بازار آلمان و بازار های بین المللی است و رضایت مشتریان نتیجه این عملکرد مثبت است.

ضمن اینکه سعی کنیم همیشه از آب جوشیده برای این بخش استفاده کنیم. سوناکس-sonax حتی‌الامکان سعی کنیم که این مخزن همیشه دارای آب بوده تا جدا از پیشگیری برای گرمادیدگی آن، پمپ بدون آب مشغول به کار نباشد‌ چرا که این اتفاق هم باعث خرابی آن می‌شود و هم می‌تواند آلودگی‌های موجود در ظرف را وارد فیلتر خود و مسیر آبرسانی نماید سوناکس-sonax سعی کنیم هر چند وقت یک‌بار نیز ظرف را تمیز کرده تا اگر دارای رسوب و گرفتگی شده است، از ظرف خارج شود.

 در نظر گرفتن خواسته های بازار های بین المللی و انجام تحقیقات گسترده اساس و پایه تولید محصولات sonaxاست. مشخصات ویژه محصولات ماشین این کمپانی در زمینه عملکرد و حفظ محیط زیست و متناسب بودن قیمت آنها موجب ایجاد رابطه همکاری برجسته ای بین سوناکس با تولید کنندگان خودرو در سطح جهان شده است.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

وجه داشته باشید که تفاوت پولیش و واکس در یک نکته مهم نهفته است. فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش پولیش به دلیل نوع ترکیب و مواد به‌کار رفته در آن، یک الیه میکروسکوپی از پوشش بدنه خودرو بر میدارد ( شبیه به کاری که در پیلینگ پوست انجام میشود ) ، اما واکس یک لایه میکروسکوپی روی رنگ باقی میگذارد ( مشابه ماسک صورت ).

برای براق کردن نهایی،لوازم لوکس خودرو گنجی پخش به جای استفاده از دستگاه ویلر میتوانید از حرکت سریع و مداوم دستمال روی بدنه به وسیله دست استفاده کنید که البته شاید کمی خسته‌کننده باشد، همانند حرکتی که پس از واکس زدن کفش برای براق شدن آن انجام می دهیم. ضمنا پس از واکس زدن به بدنه خودرو و قبل از این که آن را براق کنید، بهتر است ماده واکس چند دقیقه روی رنگ بماند .

اما برای خودروهای نو و در حد نو، لازم نیست از پولیش استفاده کنید؛ به جای این کار بهتر است خودرو را واکس بزنید تا با ایجاد لایهای بسیار نازک روی رنگ، ضمن تامین یک پوشش محافظتی، جال و صیقل بیشتری برای خودرو فراهم کنید.

در این بخش، اسفنج یا نمد مخصوص را به ویلر متصل کنید و متناسب با سطح مورد نیاز هر بخش مجزا از بدنه، مقداری از ماده مخصوص پولیش را روی آن بمالید.لوازم لوکس خودرو گنجی پخش نکته مهم در این بخش این است کار باید به صورت ترتیبی انجام شود، یعنی به طور مثالابتدا پولیش یک گلگیر را کامل تمام کرده و سپس به سراغ بخشهای دیگر مانند کاپوت،درها و... بروید، چرا که ماده پولیش در مجاورت هوا خشک شده و کارایی لازم را نخواهدداشت.لوازم لوکس خودرو گنجی پخش تجربه نگارنده نشان داده که اگر یک پارچه تمیز در بخش های مجاور محل پولیش کاری قرار دهید باعث میشود تا تمیز کاری های بعدی سریعتر صورت گیرد. زیرا هنگام استفاده فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش از ویلر با سرعت متوسط به بالا ، ترکیب پولیش و آب موجود بر روی بدنه به اطراف پاشیده میشود. کار پولیش کاری را تا جایی انجام دهید که کل ماده پولیش به واسطه گرمای حاصله از چرخش های مداوم فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش بر روی بدنه محو شود و ظاهری شفاف تر بر روی رنگ خودرو ایجاد شود.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

هر خودرویی در طول چرخه عمر خود نیاز به نگه‌داری مناسب دارد تا اگر تصادفات و اتفاقات پیش‌بینی‌نشده را در نظر نگیریم، میزان فرسایش آن در اثر شرایط و عوامل طبیعی به کم‌ترین مقدار خود کاهش پیدا کند آموزش شیوه درست استفاده از پولیش و واکس بر روی بدنه خودرو یا به عبارت عامیانه‌تر خودرو رخ و چهره خود را حفظ کرده باشد. با این وجود هستند مالکانی که بدون توجه به این مسائل موجب ایجاد تخریباتی به ویژه در بدنه خودروی خود می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به آفتاب‌سوختگی، زنگ‌زدگی و... اشاره داشت. استفاده از انواع پولیش و واکس یکی از بهترین بازدارنده‌های بروز چنین مشکلاتی در بدنه خودرو محسوب می‌شوند که در عین حال جذابیت ظاهری دو چندانی نیز ب رای آن فراهم می‌کنند تا حتی در هنگام فروش نیز به عنوان یک عامل تحریک‌پذیر و مشوق در ترغیب فردبه خرید خودرو باشد.


چندی قبل با توجه به فراهم شدن فرصتی، تصمیم گرفتیم تا دستی به خودروهای موجود در پارکینگ کشیده 
 آموزش شیوه درست استفاده از پولیش و واکس بر روی بدنه خودرو و به قولی با پولیش و واکس بدنه خودرو چهره ای تازه تر و صد البته جذابتر برای آنها ایجاد کنیم. به صورت کلی نمی توان یک رویه محدود را برای این کار در نظر گرفت ولی چارچوب کار تقریبا در همه شرایط یکسان است؛ البته هستند افرادی که همچنان بر این عقیده استوارند که نمیتوان به صورت شخصی آنگونه که باید و آموزش شیوه درست استفاده از پولیش و واکس بر روی بدنه خودرو شاید به این کار اقدام کرد و حتما نیاز به مراجعه به کارواش ها یا مراکز مربوطه است، ولی اگر شما هم مانند نگارنده در دسته دوم قرار دارید، برای به وجود آوردن ظاهری جذاب برای خودرو، تنها به یک پولیش و واکس خوب، در صورت امکان یک ویلر ( دستگاهی که به صورت مدور اسفنج متصل به خود را به حرکت در می آورد) و البته چند ساعت وقت اضافی نیاز خواهید داشت.


این تفاوت باعث میشود تا از پولیش برای صیقل دادن و برگرداندن جالی رنگ به حالتی که در روز اول بوده استفاده شود. همان طور که میدانید، آخرین لایه رنگ که در رنگهای متالیک، کیلر و در رنگهای روغنی، رنگ نهایی میباشد، بعد از چند سال بر اثر عوامل طبیعی و نیز سایش ناشی از تمیز کردن خودرو دچار خط و خش های میکروسکوپی می شود 
 آموزش شیوه درست استفاده از پولیش و واکس بر روی بدنه خودرو که با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیست، اما در مجموع جال و صیقل و شفافیت رنگ را کاهش میدهد.

استفاده از پولیش باعث می شود تا این خش های ریز به همراه الیه میکروسکوپی که برداشته میشود، از بین بروند، اما تکرار این کار باعث کاهش ضخامت کیلر در رنگهای متالیک و لایه رنگ آموزش شیوه درست استفاده از پولیش و واکس بر روی بدنه خودرو در رنگ های روغنی (سالید) می شود پس از پولیش‌کاری، برای حفظ و افزایش براقیت رنگ خودرو و نیز محافظت آن در برابر ساینده ها و آلاینده ها، می توانید از واکس استفاده کنید.

پیش از بیان رویه کار که به صورت مرحله به مرحله ذکر میشود باید توجه داشت که توصیه به استفاده از پولیش برای یک خودروی نو، در هر سال تنها یک یا حداکثر دو بار میباشد که این تعداد برای واکس بدنه خودرو میتواند به یک یا دو بار در ماه افزایش پیدا کند، چرا که استفاده بیش از اندازه از پولیش و حتی گاهی واکس، میتواند به صدمه دیدن رنگ بدنه منجر شود.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

کمپانی پرستون-Prestone در تولید محصولات در زمینه خنک کاری موتور و تولید ضد یخ ، انواع شوینده ها ، روغن های گیربکس اتومات، روغن ترمز ، روغن هیدرولیک و انواع مکمل ها فعالیت های چشم گیری در بازار جهانی داشته است. 

همیشه نگهداری هزینه و مشکلات کمتری نسبت به تعمیر و سرویس خواهد داشت. هر چند که ممکن است  شیشه‌شوی و برف‌پاک‌کن برای شیشه عقب یا چراغ‌های جلو نیز نصب شده باشد اما مطمئنا مهم‌ترین کارکرد آن برای شیشه جلو است که دید راننده را تامین می‌کند. 

با تاسیس شرکت پرستون-Prestone در کشور ایالات متحده آمریکا ، تحول عظیمی در خصوص تولید محصولات مکملی و تمیز کننده خودرو ایجاد شده است و موجب ایجاد یک فضای رقابتی در این زمینه بین دیگر شرکت ها و شرکت پریستون-Prestone شده است. فروشگاه اینترنتی گنجی پخش با جمع اوری انواع برندهای معتبر جهانی مانند sonax.wurth.mothers,...فروشگاه اینترنتی گنجی پخش با جمع اوری برندهای معتبر جهانی لذت یک خرید آسان و مطمئن را برای شما فراهم نموده است.بالا بودن کیفیت ، بهبود فرآیند روان کاری در خودروها و تولید محصولات منحصر به فرد و متنوع باعث توزیع محصولات این شرکت به پرستون-Prestone دیگر کشور های حهان شده است.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

قلاده ایمنی و کمربند ایمنی خودرو مخصوص سگ جایگزین مناسب برای باکس های سنگین نگهداری سگ و یا حواس پرتی محصولات مراقبت و نگهداری از حیوانات خانگی در هنگام رانندگی می باشد.محصولی ضروری برای حفظ سلامت و امنیت سگ شما و پت شاپ-petshop رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بین المللی حمل حیوانات در خودرو.

درصورتی که بدون بستن قلاده ایمنی به پت شاپ-petshop هر دلیلی درب خودرو باز شود.ممکن است دویدن ناگهانی و پیش بینی نشده حیوان در محل های نامناسب نظیر اوتوبان و... شما را غافلگیر کند؛ و یا درمواردی گم شدن ، سرقت ، یا فرار پت شاپ-petshop حیوانات پیرو گیجی یا حواس پرتی سرنشینان و راننده خودرو شده و موجب حوادث رانندگی می شود. با استفاده از قلاده ایمنی و کمربند ایمنی خودرو مخصوص سگ می توانید از این موارد جلوگیری کنید.

حیوانات خانگی بویژه سگ ها اغلب به دیدن مناظر بیرون علاقه شدید دارند.در مواردی حیوانات محصولات مراقبت و نگهداری از حیوانات خانگی به دلیل ترس یا هیجان در هنگام حرکت به بیرون از خودرو پریده اند و حوادث ناگوار رخ داده است.پت شاپ-petshop با استفاده از قلاده ایمنی و کمربند ایمنی خودرو مخصوص سگ امکان استفاده صحیح از مناظر و تخلیه انرژی به حیوان خانگی خود را بدهید.

با تنظیم اندازه کمربند با توجه به عرض صندلی و جثه حیوان از پرت شدن محصولات مراقبت و نگهداری از حیوانات خانگی ناگهانی فرشته های کوچکمان که گاهن موجب آسیب و ستون فقرات و مفاصل و... می شود پیشگیری کنیم.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

صافی بنزین فیلتر سوخت فابریک خودرو دستگاهی است که قبل از موتور قرار گرفته و وظیفه پالودن سوخت از آلودگی‌ها و زنگ آهنها (که اغلب دارای مقیاس ماکروسکپیک هستند) را بر عهده دارند. صافی بنزین فیلتر سوخت فابریک ماشین فیلتر سوخت در بیشتر موتورهای درون‌سوز مورد استفاده هستند و درون آن‌ها اغلب از پالایشگر کاغذی استفاده می‌شود.

این سامانه یک بخش حیاتی در سیستم سوخت‌رسانی خودرو است صافی بنزین فیلتر سوخت فابریک خودرو چرا که در صورت عدم استفاده از آن بسیاری از آلودگی‌ها مانند آلودگی هایرنگی و زنگ زدگی‌های به دلیل رطوبت در مخزن سوخت توسط پمپ وارد موتور شده و صافی بنزین فیلتر سوخت فابریک ماشین ممکن است باعث اصطکاک و سایش و مسدود شدن پمپ سوخت و یا پمپ‌های انژکتور و سوزن‌های انژکتور گردد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

مانبندی موتورها در ابتدا توسط زنجیر انجام می‌شد تسمه تایم فابریک خودرو که باعث می‌گردید موتور ماشین با سر و صدا و اصطلاحاً سنگین کار کند. به همین دلیل و همچنین به علت سادگی استفاده، هزینه کمتر، عدم نیاز به روغن کاری و راندمان بالاتر، به تدریج زنجیر جای خود را به تسمه داد.

تسمه تایم یا تسمه تایمینگ قسمتی از موتور احتراق داخلی است که زمان‌بندی سوپاپهای موتور را کنترل می‌کند.تسمه تایم فابریک ماشین در بعضی از موتورها برای این کار بجای تسمه از چرخ دنده استفاده می‌شود.

اولین تسمه تایم در سال ۱۹۴۵ مورد استفاده قرار گرفته‌است. تسمه تایم فابریک خودرو در سال ۱۹۶۲، خودروی آلمانی «گلاس ۱۰۰۴» اولین خودرویی بود که از تسمه تایم استفاده می‌کرد و به تولید انبوه رسید. سپس در سال ۱۹۶۶ پونتیاک برای اولین بار در آمریکا از تسمه تایم در محصول Tempest خود استفاده کرد. در سال ۱۹۶۶ شرکت Vauxhall تولید طراحی جدیدی از موتورهای ۴ سیلندر را آغاز کرد تسمه تایم فابریک ماشین که در آن از تسمه تایم استفاده می‌شد و همین ترکیب بندی امروزه در غالب خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در موتور احتراق داخلی، تسمه تایم میل لنگ را به میل بادامک (ها) متصل می‌کند، تسمه تایم فابریک خودرو تا به نوبت بسته شدن و بازشدن دریچه سوپاپ‌ها را کنترل کند. یک موتور چهار زمانه مستلزم این است تسمه تایم فابریک ماشین که سوپاپ‌ها یکبار در هر دو دور میل لنگ باز و بسته شوند که تسمه تایم این کار را انجام می‌دهد. این تسمه دارای دندانه‌هایی است تا بوسیله آن، میل بادامک (ها) را همزمان با میل لنگ بچرخاند. تسمه تایم فابریک خودرو در بعضی از طراحی‌های موتور، تسمه تایم همچنین می‌تواند تسمه تایم فابریک ماشین برای به حرکت دراوردن دیگر اجزاء موتور از قبیل پمپ آب و پمپ روغن نیز استفاده شود. 

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو مدل SW 15، دستگاه صندلی شوی برقی (دستگاه خشکشویی مبل و موکت)
صندلی شور فوق دارای 14 لیتر مخزن تمیز و 14 لیتر مخزن پسماند میباشد.

دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو دارای وزنی معادل 12 کیلوگرم و قدرت پاشش 70 وات می باشد.

دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو مدل SW 15 مبل شور با قدرت مکش 1500 وات دارای قابلیت خشک کنی نسبتا بالایی می باشد.
دستگاه خشکشویی مبل و موکت مذکور قابلیت اتصال دسته بلند جهت شستشوی فرش و موکت را دارد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

شمع فابریک خودرو بوش-Bosch ، شمع پایه کوتاه-تک پلاتینه با طول عمر بالا می باشد. 

قسمت جرقه زن شمع فابریک خودرو بوش-Bosch ساخته شده از آلیاژ پلاتین بوده و این موضوع طول عمر و عملکرد بهتری را برای آن به همراه دارد.فلز پلاتین رسانایی الکتریکی و گرمایی بالایی دارد و مانع از خودسوزی شمع می شود علاوه بر این فلز پلاتین در در دمای بالای موتور افت جرقه زنی چشمگیری نخواهد داشت. شمع فابریک خودرو بوش-Bosch بهترین گزینه برای استفاده در خودروهایی که موتورهای آن گرمای کمی تولید می کنند می باشد. در صورتی که به شتاب خودروی خود اهمیت می‌دهید و میزان مصرف سوخت خودروی شما حائز اهمیت است، تهیه‌ی این شمع گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.سرویس و نگهداری شمع ها و وایر شمع فابریک ماشین بوش-Bosch  که وظیفه مشتعل کردن مخلوط سوخت و هوا را به عهده دارند، بسیار مهم است.

شمع فابریک ماشین بوش-Bosch مخصوص خودرو های دوگانه و برای تقویت بیشتر برق خودرو ، افزایش شتاب خودرو و قدرت کشندگی خودرو می باشد.

توجه:زمان مناسب برای تعویض شمع خودرو معمولا کارکرد 20000 کیلومتر خودرو می باشد.

توجه:از این شمع فابریک ماشین بوش-Bosch  به هیچ عنوان نباید در کنار شمع های مدل دیگر استفاده شود چرا که مطمئنا به موتور آسیب رسانده و ممکن است باعث به وجود آمدن خسارت‌های جبران ناپذیری شود؛ در نتیجه تمام شمع های موتور باید دقیقا از یک مدل بوده و باهم ست باشند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰
کمیکال گایز-Chemical Guys یک کمپانی جهانی می باشد که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را در زمینه مراقبت و نگهداری خودرو-Car Care را در سطح جهانی ارائه میکند.گروه های محصولات کمیکال گایز-Chemical Guys بسیار گسترده می باشد و از جمله این محصولات می توان به ، لوازم و وسایل کارواش ماننده شامپو و اسپری ، پد و دستمال های حوله ای و مایکروفایبر ، انواع دستگاه ها و ماشین های شوینده اشاره نمود و از همه مهمتر می توان به دانشی که کمپانی کمیکال گایز-Chemical Guys در تولید این محصولات استفاده کرده اشاره نمود.

کمپانی کمیکال گایز-Chemical Guys در زمینه مراقبت و نگهداری خودرو در سطح جهانی به برندی بسیار معتبر تبدیل شده است و این مورد تنها به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات این کمپانی می باشد.کمپانی کمیکال گایز-Chemical Guys تمام تلاش و دانش خود را بکار گرفته و همواره می کوشد تا رضایت مشتریان خود را جلب کند.

  • محمد عباسی