فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چراغ های جلو مجهز به روشنایی خودکار و تشخیص نور، اسپری لاستیک خودرو قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو، مه شکن جلو و عقب، چراغ های مشایعت تا درب منزل، گرم کن شیشه عقب، برف پاکن جلو و عقب از نوع ضد خش،سنسور باران، اسپری لاستیک مخصوص ماشین تنظیم برقی آینه ها، گرم کن آینه های جانبی، تماشای حاصل کار و نمایش خواسته‌ی مشتری ما برای نهایت یک پورشه 911 هواخنک، اسپری براق کننده لاستیک بسیار هیجان‌انگیز است.ما سخت تلاش کردیم تا خودرویی ارائه دهیم که کاملاً یادآور گذشته و درعین حال پیش‌نمایشی از آینده باشد.محافظ و براق کننده لاستیک خودرو آینه های تاشو برقی، نورپردازی پشت دستگیره ها، ترمز دستی برقی، ریل سقفی جهت نصب باربند، امکانات استاندارد هن‌تنگ X5 هستند.اسپری لاستیک خودرو این خودرو که با رنگ نارنجی زیبا و منحصر به فرد و بدنه فیبر کربنی در گود وود حضور پیدا کرده است توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

البته خود خودرو هم جریانی برای تامین توان مورد نیاز دزدگیر و اسپری لاستیک خودرو دیگر سیستم ها در حالت آماده به کار مصرف می کند، بنابراین شارژر یو اس بی در مقایسه با آنها چیز خاصی نیست.اسپری لاستیک مخصوص ماشین این خودرو را سریع ترین خودروی مجاز به تردد در خیابان از سری اسپرت خود که از وزن پایین و قدرت بالایی بهره مند است میداند. بدین ترتیب، اسپری براق کننده لاستیک می توان گفت که رهام به عنوان یک خودرو ملی، قلب تپنده خود را از چینی ها به ارث برده است. البته در نظر داشته باشید که قرار است در آینده یک پیشرانه توربو برای رهام معرفی شود.محافظ و براق کننده لاستیک خودرو برای یک راننده معمولی، به نظر می رسد که جریان آماده به کار مورد نیاز برای شارژر یو اس بی آنقدر نیست که نیاز باشداسپری براق کننده لاستیک حتما هر روز آن را از جایش بیرون بیاورد و روز بعد سرجایش برگرداند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

سایز متوسط شرکت سازنده محسوب می‌شود و از نظر ابعاد، نزدیک به فروشگاه لوازم خودرو است. این خودرو با موتور توربوشارژ ۲ لیتری، قدرت ۱۹۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند و نهایت گشتاور لوازم لوکس خودرو نیوتن‌متر را از دور موتور ۲۴۰۰ دور بر دقیقه، تامین خواهد کرد. صرفا به صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود.به گفته مهندسان این گروه خودروسازی، فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش رهام از نظر ایمنی در جایگاه خوبی قرار دارد و ساختار شاسی منوکوک آن به شکلی است که ایمنی سرنشینان را در حد قابل قبولی حفظ می کند.لوازم لوکس خودرو میل سوپاپ بالاسری دوقلو از متریال‌های سبک‌وزنی چون منیزیم ساخته شده و توسط دریچه‌‌گاز سبک با انژکتورهای فروشگاه لوازم خودرو دوتایی مشابه خودروهای فرمول یک سوخت‌رسانی می‌شود که عملکرد فنی را قابل توجه کرده است.

 سایر مدیران دولتی و صنعتی همراه بود، حرفی از قیمت رهام زده نشد.لوازم لوکس خودرو اما به گفته سخنران معرفی محصول این مراسم، سدان ملی جدید سایپا قیمت رقابتی را حفظ خواهد کرد و آنچنان گران نخواهد بود.فروشگاه لوازم خودرو که از بین آنها باید به نمای جلوی جدید، اسپویلر جلو، دیفیوزر عقب و شاسی ارتقا یافته‌ی مونوکوک اشاره کرد.پدال‌ها فیبرکربن و تیتانیومی هستند فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش اما پنل پشت فرمان کاملاً با فیبرکربن ساخته شده است. تمام داشبورد و پنل‌های مختلف داخلی، از فیبرکربن هستند لوازم لوکس خودر تا حداکثر کاهش وزن ممکن اعمال شود و این مدل زیبا در مجموع ۹۸۹ کیلوگرم وزن داشته باشد. از نظر ایمنی در جایگاه خوبی قرار دارد فروشگاه لوازم خودرو ساختار شاسی منوکوک آن به شکلی است که ایمنی سرنشینان را در حد قابل قبولی حفظ می کند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

از سویی دیگر، واردات هر محصول خارجی به کشور، نیازمند خدمات سوناکس - Sonax پس از فروش گسترده و تامین لوازم یدکی است تا خیال خریدار ایرانی، از بابت گارانتی و خرید نمونه‌ی دست دوم، آسوده شود. نمایندگی سوناکس به گفته مهندسان این گروه خودروسازی، رهام از نظر ایمنی در جایگاه خوبی قرار دارد و ساختار شاسی منوکوک آن به شکلی است که ایمنی سرنشینان را در حد قابل قبولی حفظ می کند.محصولات سوناکس تاسیس شد و اولین محصول خود را با نام ، در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد. هن‌تنگ در سال ۲۰۱۶، سوناکس کراس‌اور کامپکت  را به سبد خود اضافه کرد از مهندسان ویلیامز کمک گرفتند.که حاصل پروژه‌ی DLS دو مدل نمایندگی سوناکس است. هر دو در جشنواره‌ی سرعت گودوود ۲۰۱۸ به‌نمایش گذاشته شده‌اند.

البته خود خودرو هم جریانی برای تامین توان مورد نیاز دزدگیر و دیگر سیستم ها در حالت آماده به کار مصرف می کند،محصولات سوناکس بنابراین شارژر یو اس بی در مقایسه با آنها چیز خاصی نیست. سوناکس - Sonax این خودرو را سریع ترین خودروی مجاز به تردد در خیابان از سری اسپرت خود که از وزن پایین و قدرت بالایی بهره مند است میداند. نمایندگی سوناکس برای یک راننده معمولی، به نظر می رسد که جریان آماده به کار مورد نیاز برای شارژر یو اس بی آنقدر نیست سوناکس که نیاز باشد حتما هر روز آن را از جایش بیرون بیاورد و روز بعد سرجایش برگرداند. Sonax البته در نظر داشته باشید که قرار است در آینده یک پیشرانه توربو برای رهام معرفی شود.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

شاید اگر تصاویر خودروهای کنونی ما را به فردی در ۲۰۰ سال پیش نشان می‌دادند، کارواش او نیز با دیده تعجب به آن‌ها نگاه کند.فروش خودروهای چینی را از انحصار چند شرکت داخلی، خارج خواهد کرد. از سویی دیگر، کارواش سیار واردات هر محصول خارجی به کشور، نیازمند خدمات پس از فروش گسترده و تامین لوازم یدکی است تا خیال خریدار ایرانی،کارواش خانگی از بابت گارانتی و خرید نمونه‌ی دست دوم، آسوده شود. کارواش دستی سیار به هر حال برخی رندرها به زمان‌های خاصی تعلق دارند و اگر در دوره خود ارائه نشوند، با برچسب عجیب و غریب معرفی خواهند شد. کارواش بین این دو قسمت کابین آینده‌نگر خودروی سوپراسپرت با سقف شیشه‌ای بزرگ قرار دارد که در کنار آن بال‌های آیرودینامیکی با جزئیات سه‌بعدی به چشم می‌خورد.

افزوده شدن یک درب عقب بزرگ بازشو برای جا به جایی اشیای کارواش حجیم از دیگر مشخصاتی است که ایلان ماسک تاکنون اعلام کرده است و در نهایت باید به شتاب خیره کننده این وانت همه جا رو اشاره کرد کارواش خانگی که احتمالا استانداردهای جدیدی را در این کلاس نه چندان سریع وضع می کند.این خودرو که با رنگ نارنجی زیبا و منحصر به فرد و بدنه فیبر کربنی کارواش سیار در گود وود حضور پیدا کرده است توجه زیادی را به خود جلب کرده است.چندی پیش اعلام کرد این شرکت با وجود خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌ها،کارواش دستی سیار در ایران می‌ماند و حال باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار این شرکت در خودروسازی و بازار کشور است.آن‌ها از فشار ایجاد شده کارواش توسط گسترش هوای فشرده برای به راه انداختن پیستون استفاده می‌کنند. این فرایند سبب می‌شود آلودگی ایجاد نشود

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

به همین دلیل است که ما امیدوار به همکاری نزدیک با شرکت خودروسازی سوناکس هستیم. این همکاری می‌تواند گام مهمی برای رسیدن پورشه به سیستم‌های محرک الکتریکی قدرتمند و پیشرفته باشد. نمایندگی سوناکس به صورت استاندارد از ترمزهای کربن سرامیکی استفاده کرده است که کالیپرهای آن در جلو دارای شش عدد پیستون و در عقب چهار عدد پیستون دارد. سوناکس - Sonax همچنین کاپوت این خودرو نیز از جنس فیبر کربن است و برروی آن ورودی‌های هوای بزرگی تعبیه شده است. محصولات سوناکس در بخش پایینی قسمت جلو نیز چراغ‌های روشنایی در روز از نوع LED قرار گرفته‌اند که به شکل گرد هستند. 

برای پر کردن مخزن ماشین با هوا، نمایندگی سوناکس کمپرسور مورد استفاده باید به ماشین متصل شود. این کمپرسور از هوای اطراف برای پر کردن مخزن هوای فشرده استفاده می‌کند.سوناکس این خودرو را سریع ترین خودروی مجاز به تردد در خیابان از سری اسپرت خود که از وزن پایین و قدرت بالایی بهره مند است میداند.بدین ترتیب توانایی های افرودی محصولات سوناکس این وانت برقی به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت، در فضای شهری امکان دور زدن در محیطی کوچیک به وجود خواهد آمد و به لطف سیستم سوناکس - Sonax توزیع هوشمند گشتاور، پایداری این ابر وانت در سرعت های بالا نیز تامین می شود.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

همانطور که از سیستم‌های محرک پورشه بر روی دیگر محصولات زیرمجموعه فولکس فروشگاه لوازم خودرو واگن استفاده شده است و شایعاتی وجود دارد که از سیستم محرک تمام الکتریکی  برای طراحی و راه اندازی سوپراسپرت‌های تمام الکتریکی آئودی و لامبورگینی استفاده خواهد شد فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش دو نوع تریم داخلی قابل انتخاب هستند. برای خریدارانی هم که علاقه دارند تا پول بیشتری را برای این خودرو خرج کنند،لوازم لوکس خودرو استون مارتین آپشن‌های بیشتری را عرضه می‌کند که شامل رنگ‌های مختلف بدنه می‌شود.لوکس خودرو چنین ابرخودرویی تناسب بیش‌تری با سیستم محرکه برقی وموتور الکتریکی دارد. شاید چنین سیستمی با توجه به طرح شاسی وبدنه،فروشگاه لوازم خودرو با ترکیب چهار موتور برقی که هر کدام به یک چرخ اختصاص دارد، قابل اجرا باشد.

ماشین هوای فشرده به‌طور معمول هوا را از اگزوز خارج می‌کند؛فروشگاه لوازم خودرو زیرا هوا تنها چیزی است که به عنوان سوخت در آن استفاده می‌گردد. اما این موضوع کاملا به خلوص هوایی که در مخزنش قرار دارد وابسته است.لوازم لوکس خودرو در نهایت باید به شتاب خیره کننده این وانت همه جا رو اشاره کرد که احتمالا استانداردهای جدیدی را در این کلاس نه چندان سریع وضع می کند.فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش اگر هوای ناخالص در مخزن پر شود، همین میزان ناخالصی منتشر می‌گردد. سطح انتشار کاملا به مکان و زمان پر کردن هوا در مخزن بستگی دارد. لوکس خودرو این خودرو در ۲ تیپ الایت و لاکچری در ایران عرضه خواهد شد که نوع دوم، دارای آپشن‌های بیشتری است.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

به زودی یک کراس اوور نسبتا جمع و جور تحت عنوان مدل Y به لیست اسپری داشبورد محصولات تسلا اضافه خواهد شد و قرار است طوفان بعدی تسلا، ارائه یک ابر وانت با اسم نامشخص باشد براق کننده داشبورد ماشین که فعلا تحت عنوان تسلا تراک معرفی شده است.که استقبال زیادی از این طرح شده است. تمیز کننده داشبورد خودرو گشتاور فوق العاده موتورهای الکتریکی که این روزها کاملا معمول است اما ماجرا وقتی عجیب تر خواهد شد اسپری داشبورد که بدانید تسلا وانت قرار است از دو موتور کاملا مجزا با امکان کنترل مستقل هر یک از چرخ ها و یک سیستم چهارچرخ فرمان بهره مند شود.

چرا که آن‌ها توسط پنل جلویی بزرگ شامل چراغ‌های جلو و دو پنل مجزا در عقب اسپری داشبورد برای چراغ‌های عقب جایگزین شده‌اند. بین این دو قسمت کابین آینده‌نگر خودروی سوپراسپرت با سقف شیشه‌ای براق کننده داشبورد ماشین بزرگ قرار دارد که در کنار آن بال‌های آیرودینامیکی با جزئیات سه‌بعدی به چشم می‌خورد.جزئیات بندهای این توافقنامه یا زمان آغاز آزمایش پاپ.آپ منتشر نشده است؛ تمیز کننده داشبورد خودرو اما به‌ نظر می‌رسد که از نظر دولت آلمان، خودروهای پرنده واقعاً بخش مهمی از آینده را تشکیل خواهند داد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

برند نانوتیس - NanoTiss فعالیت خود را از ابتدای سال 97 با توجه به شرایط اقتصادی ایران در جهت رفع نیاز مشتری آغاز نموده است. NanoTiss توسط شرکت EAA Co. ثبت و اقدام به واردات مواد اولیه از بهترین تولیدکنندگان اروپایی و ژاپنی نمود تا بتواند با بهره گیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا محصولات با کیفیت بالا را با قیمت مناسب تر در بسته بندی ایرانی عرضه کند.هدف از تشکیل برند نانوتیس - NanoTiss ارائه ی محصولات درخور شان هموطنان عزیز بدون پرداخت هزینه کاذب برندینگ شرکت های اروپایی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تک تک محصولات نانوتیس می توانید به فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مراجعه نموده و یا از نمایشگاه دائمی شرکت در دفتر مرکزی بازدید نمایید.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

در حقیقت یک درجه در تست سختی محسوب میشود .قیمت سرامیک خودرو آزمون سختی پوشش سطح برای تعیین میزان مقاومت در برابر خراش روی بدنه خودرو استفاده میشود؛ در این آزمون حرف H مخفف HARDNESS به معنی سختی میباشد.قیمت سرامیک ماشین البته شایان ذکر است در استاندارد آمریکا سخت ترین درجه پوشش با 10H مشخص میشود که میزان سختی و ضخامتی بالاتر از آن برای پوشش وجود ندارد. پوشش سرامیک بدنه خودرو هر دو استاندارد را در روش ها و سطوحی با ضخامت مختلف مورد تست قرار می دهند تا نتایج دقیقی به دست آید.

استاندارد های مختلفی در آزمون سختی وشش سرامیک بدنه خودرو مورد استفاده قرار میکیرد ، نام اولین استاندارد ASTM D3363 و قیمت سرامیک خودرو نام دومین استاندارد K-5600-5-4 میباشد . قیمت سرامیک ماشین در پایان باید یاد آور شویم که آزمون سختی پوشش بدنه خودرو تنها یکی از آزمون های استاندارد ارزیابی عملکرد مقاوت پوشش سرامیک بدنه است و این آزمون معمولا با مداد انجام می شود.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

اسفنج پولیش پد پولیش متوسط 150 میلی متر مخصوص بدنه خودرو تری ام-3M ، محصولی منحصربفرد و کاربردی جهت ازبین بردن خط و خش ها، رنگ پریدگی ها، تیرگی ها و جلوگیری از ماندگاری اثر چرخشی حاصل از استفاده از دستمال یا حوله.
از 
اسفنج پولیش پد پولیش متوسط 150 میلی متر مخصوص بدنه خودرو تری ام برای صرفه جویی در هزینه ها می توان بارها و بارها استفاده نمود، همچنین برای استفاده سریع و آسان طراحی شده است.


طراحی شده مخصوص استفاده به همراه دستگاه پولیش بوده برای استفاده با این پد پولیش متوسط توصیه می شود.
اسفنج پولیش متوسط 3M به اندازه کافی بزرگ می باشد تا بتواند روی هر سطحی پوشش ایجاد کند و به اندازه کافی کوچک است که داخل هر جعبه ابزاری جا گیرد.

  • محمد عباسی