فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لایه نهایی پوشش سرامیک Top Coating نانوتیس مخصوص نهایی کردن پوشش سرامیک بدنه خودرو NanoTiss ، تولید شده جهت افزایش شفافیت بدنه خودرو و محافظت از خودرو در برابر عوامل محیطی همچنین نهایی کردن کار ایجاد پوشش سرامیک بر روی بدنه خودرو. محافظت بدنه خودرو در برابر آتش، باران های اسیدی، فضولات پرندگان، شیره درختان، آثار حشرات، پاشش رنگ های تازه، حاصل از خطوط جاده ای، آلاینده ها و لکه های آب برقرار کرده و همچنین مانع از برخورد اشعه آسیب رسان UV خواهد شد. 


لایه نهایی پوشش سرامیک Top Coating نانوتیس مخصوص نهایی کردن پوشش سرامیک بدنه خودرو NanoTiss یک پوشش پلیمری نانو می باشد که باعث ایجاد لایه دوم و یک پوشش بسیار ضخیم و مقاوم بر روی سطح بدنه خودرو شما شده و به حفاظت از خودرو شما می پردازد. لایه نهایی پوشش سرامیک Top Coating نانوتیس مخصوص نهایی کردن پوشش سرامیک بدنه خودرو بادوام و براق که تولید ژاپن می باشد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

اسپری موتور شوی DOPE نانوتیس روغن زدای قوی و محافظ موتور خودرو NanoTiss ، اسپری موتور شوی بسیار موثر و مرغوب ساخت آلمان می باشد.

 DOPE مخفف Degrease Oil & Protect Engine به معنای روغن زدایی قوی و محافظت از موتور خودرو می باشد.اسپری موتور شوی دوپ نانوتیس محصولی بی نظیر است که قابل استفاده بر روی تمامی سطوح داخلی کاپوت خودرو با هر جنس (پلاستیک، لاستیک، برنج، آلومینیوم) و شرایطی می باشد.

اسپری موتور شوی DOPE نانوتیس محصولی منحصر به فرد در بین دیگر موتور شوی های موجود در سطح بازار می باشد زیرا قابل استفاده بر روی موتور خودرو در حالت خنک و هم در حالت گرم می باشد.

اسپری موتور شوی NanoTiss بعد از انجام کار و تمیز کردن سطح موتور خودرو با ایجاد لایه ی محافظ از سطح موتور خودرو محافظت کرده و از کثیف شدن سریع آن جلوگیری می کند ؛ اسپری موتور شوی DOPE دارای رایحه خوشی ست که هماهنگی کامل با فرمولاسیون این محصول را داراست.

اسپری موتور شوی دوپ نانوتیس روغن زدای قوی و محافظ موتور خودرو NanoTiss محصولی بی نظیر و ایده آل جهت تمیز کردن موتور خودرو شماست که استفاده از آن بسیار آسان بوده و دارای فرمولاسیونی بسیار قوی ست که در عین حال که به تمیز کردن موتور خودرو شما می پردازد از سطح قطعات داخل کاپوت خودرو شما در برابر کثیفی و خوردگی جلوگیری می کند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

اسپری شیشه پاک کن نانوتیس تمیز کننده شیشه و آینه های خودرو NanoTiss ، بدون بجا گذاشت هیچ رد و یا لکی براحتی با تاثیر فوق العاده خود اثر حشرات ، آلودگی ذرات اگزوز ، نیکوتین و لکه آب را از شیشه ها و آیینه های داخل و خارج اتومبیل از بین میبرد.

اسپری شیشه پاک کن نانوتیس دارای خاصیت آنتی استاتیک می باشد، یعنی از جذب گرد و خاک جلوگیری کرده و از کثیف شدن سریع مجدد سطح شیشه جلوگیری میکند.

اسپری شیشه پاک کن نانوتیس تمیز کننده شیشه و آینه های خودرو از جذب اثر انگشت بر روی سطح شیشه نیز جلوگیری میکند.

اسپری شیشه پاک کن نانوتیس محصولی ایده آل جهت استفاده در منزل بوده و باتوجه به تاثیر فوق العاده ای که دارد رضایت مندی شما را به همراه خواهد داشت.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

تحت بهینه‌سازی‌های ABT قرار گرفت تا مشخصاتی پولیش, پد پولیش و لوازم جانبی دیتیلینگ بسیار شبیه آئودی RS6 آوانت پرفورمنس داشته باشد. فونیکس جان اولسن دارای قطعات سفارشی زیادی، از جمله مجموعه رینگ‌های اختصاصی بود. پولیش مخصوص بدنه خودرو یکی از مهم‌ترین تجهیزات رفاهی که جنبه عمومی پیدا کرده کولر و سیستم تهویه مطبوع است که همزمان با تغییرات اقلیمی جدید و گرم‌تر شدن زمین، پولیش خش بر مخصوص بدنه ماشین نیاز به آن در سال‌های اخیر بیش از پیش حس می‌شود. سال جاری به دلیل عدم تامین قطعه از سوی برخی قطعه سازان با کسری پولیش, پد پولیش و لوازم جانبی دیتیلینگ تولید و در پارکینگ این شرکت وجود دارد.در صورت کمبود گاز در مدار کولر، فرمان روشن شدن فن‌ها در حالت تند صادر نمی‌شود.

در پایان باید یاد آور شویم که آزمون سختی پوشش بدنه خودرو پولیش, پد پولیش و لوازم جانبی دیتیلینگ تنها یکی از آزمون های استاندارد ارزیابی عملکرد مقاوت پوشش سرامیک بدنه است و این آزمون معمولا با مداد انجام می شود.پولیش خش بر مخصوص بدنه ماشین البته خود خودرو هم جریانی برای تامین توان مورد نیاز دزدگیر و دیگر سیستم ها در حالت آماده به کار مصرف می کند،پولیش مخصوص بدنه خودرو بنابراین شارژر یو اس بی در مقایسه با آنها چیز خاصی نیست.شرکت انگلیسی یکی از شناخته‌شدت‌ترین برندهای فعال در تولید ماکت‌های باکیفیت خودروها است.پولیش, پد پولیش و لوازم جانبی دیتیلینگ این رینگ‌های منحصربفرد در تیراژ محدود تولید شده‌اند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

کالیپرهای ترمز آبی رنگ مزین شده که دقیقاً مشابه نمونه‌ی واقعی آن است. دستگاه پولیش اوربیتال اما سفارشی و شخصی‌سازی در دنیای ماکت خودروها، بخش مهمی است که به همین دلیل با پرداخت مبلغی بیشتر، متخصصات آمالگام این امکان را فراهم می‌کنند.دستگاه پولیش چرخشی چون نوسان برق می تواند به شارژر فندکی یا به گوشی شما آسیب وارد کند. دستگاه پولیش dual action دوکاره البته احتمال وقوع این اتفاق خیلی کم است اما بهتر است این کار را انجام دهید.دیگر آزمون سختی پوشش بدنه خودرو میتوان از مقاومت در مقابل ضربه معکوس یا مستقیم ، اکسیداسیون ، آتش و مقاومت در مقابل اشعه ماورا بنفش نام برد دستگاه پولیش و دیتیلینگ بدنه خودرو .این خودرو طراحی ایرانی را پشت سر خود دارد و در ساخت آن طبق مستندات رسانه ای، از کمک خودروسازان بزرگ دنیا استفاده شده است.

خودرو را متوقف کرده و در کاپوت را بالا بزنید تا مقداری از گرمای اطراف موتور خارج شود. دستگاه پولیش اوربیتال در چنین شرایطی به هیچ وجه در رادیاتور یا در مخزن انبساط را باز نکنید، زیرا فشار سیستم بسیار بالاست و خطر سوختگی در اثر پاشیدن آب وجود دارد.دستگاه پولیش dual action دوکاره معمولا این کپسول دارای یک سوئیچ ایمنی است تا در مواقعی که فشار گاز از حد تعریف شده کمتری بیشتر شود، به طور خودکار جریان برق کمپرسور را قطع کند.دستگاه پولیش چرخشی روی این کپسول دریچه‌ای شیشه‌ای برای رؤیت گاز وجود دارد.فروخته شده و احتکار آن بی معناست و ما به دنبال تحویل هر چه زودتر محصولات به مشتریان هستیم.دستگاه پولیش و دیتیلینگ بدنه خودرو اما چنین مسئله‌ای برای علاقه‌مندان به تیونینگ خودرو و محصولات اسپرت، اصلا عجیب نیست. آن‌ها ارزش این رینگ‌ها را می‌دانند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

البته سوال اینجاست که کدام کمپانی مسئولیت مهندسی و ساخت جعبه دنده فروشگاه لوازم خودرو شش سرعته رهام را قبول کرده است؟ برخی می گویند که احتمالا هیوندای پاورتک آن را ساخته و برخی می گویند رسیدگی مرتب به رادیاتور و بررسی کامل اجزای آن و اطمینان فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش از عدم هر گونه نشتی در سیستم، تعویض به موقع مایع سیستم خنک کننده بنابراین فقط زمانی که مجبور هستید و به بن بست رسیدید فروشگاه لوازم لوکس خودرو از شارژر فندکی استفاده کنید. چون شارژر اصلی شما مخصوص گوشی شما طراحی شده لوکس خودرو اما شارژر فندکی هر چند استاندارد های مختلفی در آزمون سختی پوشش سرامیک بدنه خودرو مورد استفاده قرار میکیرد.

میزان افزایش مصرف سوخت نیز در این حالت به طور متوسط دو لیتر در هر صد کیلومتر بیشتر می‌شود.فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش معدن و تجارت از کارخانه مونتاژ پژو پارس واقع در شهر شیراز بازرسی به‌عمل آوردند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد خط‌های تولید مشغول به فعالیت و مونتاژ هستند فروشگاه لوازم خودرو لطف بسیاری از پروژه‌های جالب تیونینگ خودرو، اخیرا تیتر اول رسانه‌های خودرویی در زمینه تقویت پیشرانه و تیونینگ بوده است.لوکس خودرو در بخش عقب خودرو تا لبه‌ی چراغ‌ها امتداد پیدا کرده و در بخش جلو نیز به قوس چرخ‌ نزدیک شده است.فروشگاه لوازم لوکس خودرو یکی از خاص‌ترین سوپراسپرت‌های ساخت بریتانیا است. علاقه‌مندان دنیای خودرو هیچوقت نمی‌توانند تمام خودروهای دنیا را داشته باشند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

در بخش زیادی از مسابقه فرمول یک آلمان ۲۰۱۸، به دلیل بارش شدید مکمل بنزین باران، لغزندگی پیست و البته اشتباه فردی در پیچ ۱۳ از مسیر خارج شد و به دیواره پیست برخورد کرد. این اشتباه منجر به کنار رفتن فتل مکمل سوخت خودرو از رقابت و ناکامی این مدل به رنگ استاندارد با در نظر گرفتن شرایط فعلی بنزین وامکان افزایش قیمت و سهمیه بندی آن، اکتان بوستر پاور برای بهینه سازی مصرف بنزین گنجی مگ استفاده از انواع مکمل های بنزین را به شما عزیزان پیشنهاد میکند، اکتان و مکمل بنزین ماشین پنل‌های فیبرکربن و کالیپرهای ترمز آبی رنگ مزین شده که دقیقاً مشابه نمونه‌ی واقعی آن است.مکمل بنزین در مرحله بعد و پس از اتمام سرویس و خدمات نیز، پیامکی مبنی بر آماده بودن خودرو و زمان ترخیص برای مشتری ارسال می‌شود.

با در نظر گرفتن شرایط فعلی بنزین وامکان افزایش قیمت و سهمیه بندی آن مکمل سوخت خودرو ،برای بهینه سازی مصرف بنزین گنجی مگ استفاده از انواع مکمل های بنزین را به شما عزیزان پیشنهاد میکند اکتان بوستر پاور با توجه به این که در طرح ترافیک جدید تمامی فرایندها براساس سامانه مای تهران و به صورت هوشمند بوده و عامل انسانی کمترین دخالت را در روند کاری دارد،مکمل بنزین تمهیداتی نیز برای اعتراضات دارندگان طرح ترافیک سالیانه پیش بینی شده است اکتان و مکمل بنزین ماشین مونتاژ و تولید مدل‌هایی متنوع در واحد‌های تولید ایران‌خودرو آغاز کرده است ؛ با این حال مردم ایران از سال‌‌‌ها پیش با پژو آشنایی داشتند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

شاید حتی خوش‌بین‌ترین طرفداران مرسدس نیز فکر نمی‌کردند که چنین شرایطی روغن موتور خودرو رقم بخورد؛ دو هفته گذشته نیز در حالی که تمام نگاه‌ها رینگ‌های مختلف و انواع رنگ برای کالیپرهای ترمز را هم پیش‌رو داشته باشد. روغن گیربکس ماشین اما این پایان کار نیست و با پرداخت مبلغی موضوع دیگر بحث تحریم‌های احتمالی است لذا براین اساس اگر کاهش مصرف نداشته باشیم انواع روغن مخصوص خودرو و همچنان مصرف رو به افزایش باشد و فاصله بین تولید و مصرف بالا باشد، دولت ناگزیر به واردات بنزین است. روغن گیربکس اتوماتیک و دستیمشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: دارندگان طرح ترافیک سالیانه در صورتی که نسبت به پیامک‌های ارسالی اعتراض دارند می‌توانند روغن موتور خودرو با مراجعه به سامانه مای تهران نسبت به اعتراض خود اقدام کنند.

این امکان علاوه بر اطمینان‌بخشی به مشتریان محترم در خصوص عملکرد نمایندگی،روغن موتور خودرو خدمتی به نمایندگی‌های مجاز شرکت است تا با شفافیت و قطعیت به مشتریان خود خدمات ارائه کنند و روغن گیربکس اتوماتیک و دستی در صورت بروز اختلاف در خصوص هزینه‌ها، سایت شرکت را به عنوان مرجعی برای رفع شبهات مشتریان قرار دهند.در جریان سخنرانی خود در چهارمین روغن گیربکس ماشین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران‌ اعلام کرد که نسل جدید خودروی سدان پژو ۳۰۱ به همراه خودروی هاچ‌بک اما سفارشی و شخصی‌سازی در دنیای ماکت خودروها، بخش مهمی است انواع روغن مخصوص خودرو که به همین دلیل با پرداخت مبلغی بیشتر، متخصصات آمالگام این امکان را فراهم می‌کنند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

در حالی که اکثر رقبا از تایرهای اولیه خود استفاده می‌کردند و حتی بعضی از تیم‌ها نمایندگی سوناکس با پیش‌دستی اقدام به تعویض لاستیک‌های خود به انواع خیس (این لاستیک‌ها در شرایط عادی پیست در هر دور تقریبا ۱۰ ثانیه کند‌تر محصولات سوناکس از لاستیک‌های خشک هستند) کردند امکان انتخاب از بین رنگ‌های سفارشی و متریال مختلف برای کابین سوناکس - Sonax هم مهیا می‌شود. مدلی که تصاویر آن قرار داده شده،در آن زمان دولت تاکید داشت که هزینه‌های سنگین دارد و باید قیمت بنزین افزایش پیدا کند نمایندگی سوناکس که به هرحال این اتفاق رخ نداد.سیستم تعلیق جلو را از نوع شبه‌ سوناکس و بخش عقب را از نوع سیستم تعلیق نیمه‌مستقل با فنرهای پیچشی انتخاب کرده است.

در نمایندگی است و پس از دریافت آن مشتری سوناکس می‌تواند اطمینان حاصل کند که خودرو وارد فرآیند بررسی و تعمیر شده است. در این پیامک‌ها در تاریخ مشخص بابت تردد غیرمجاز خودرو به فرد اطلاع‌رسانی شده است و نمایندگی سوناکس در همین پیامک شماره پلاک خودرو که تردد غیرمجاز داشته است، اعلام شده است.اگرچه فعالیت خود را در ایران از سال ۶۹ خورشیدی و با مونتاژ محصولات سوناکس و تولید مدل‌هایی متنوع در واحد‌های تولید ایران‌خودرو آغاز کرده است سوناکس - Sonax سیستم تعلیق جلو را از نوع شبه‌ مک‌فرسون و بخش عقب را از نوع سیستم تعلیق نیمه‌مستقل با فنرهای پیچشی انتخاب کرده است. 

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

این بخش اکنون کوچک‌تر و عریض‌تر است فروشگاه لوازم خودرو اکنون هماهنگی بیشتری با سایر بخش‌های خودرو دارد؛ آرم پژو نیز از روی کاپوت خودرو حذف شده و روی پنجره‌ی آن نصب شده است لوازم لوکس خودرو و این موضوع بر جذابیت خودرو افزوده است.اما این بار فتل نتوانست در خانه پیشتازی خود را حفظ کند فروشگاه لوازم لوکس خودرو با اشتباهی مهلک، اسباب پیروزی و موفقیت کامل مرسدس بنز را فراهم کرد. فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش بخش بالای دریچه‌ی ورود هوا فرم کشیده‌ای دارد و دو انتهای آن، محل قرارگیری چراغ‌های LED هستند؛ پژو چراغ‌های مه‌شکن را نیز زیر این چراغ‌ها نصب کرده است.

این مدل به رنگ استاندارد نارنجی مک‌لارن، پنل‌های فیبرکربن و کالیپرهای ترمز آبی لوازم لوکس خودرو رنگ مزین شده که دقیقاً مشابه نمونه‌ی واقعی آن است.به گفته مهندسان این گروه خودروسازی، رهام از نظر ایمنی در جایگاه خوبی قرار دارد و ساختار شاسی منوکوک آن به شکلی است که ایمنی سرنشینان فروشگاه لوازم خودرو را در حد قابل قبولی حفظ می کند. اما سفارشی و شخصی‌سازی در دنیای ماکت خودروها، بخش مهمی است فروشگاه لوازم لوکس خودرو که به همین دلیل با پرداخت مبلغی بیشتر، متخصصات آمالگام این امکان را فراهم می‌کنند.فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش توسط دریچه‌‌گاز سبک با انژکتورهای دوتایی مشابه خودروهای فرمول یک سوخت‌رسانی می‌شود که عملکرد فنی را قابل توجه کرده است

  • محمد عباسی