فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

۱۸ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برچسب دودی شیشه باعث خنکتر ماندن سوناکس فضای داخل اتاق خودرو در تابستان می شود. از سوی دیگر هنگام فروش نیز بعنوان ارزش افزوده ای برای خودرو محسوب می گردد.

قانون راهنمایی و رانندگی در خصوص شیشه دودی

مطابق قوانین راهنمایی و رانندگی، نمایندگی سوناکس شیشه خودرو باید به نحوی باشد که رویت سرنشینان داخل خودرو از بیرون مقدور باشد سوناکس-sonax و لذا درصد مجاز شیشه دودی، بین 40 تا 35 % مجاز است.

درصد شیشه دودی چیست؟ سوناکس درصد شیشه دودی در واقع مقدار نوری است که از شیشه عبور می کند، مثلا شیشه دودی 35 درصد، فقط اجازه عبور 35 درصد نور را از خود می دهد.

لازم به ذکر است که معمولا افرادی که در داخل خودرو باشند نمایندگی سوناکس (از داخل خودرو به بیرون نگاه می کنند)، نسبت به افرادی که از بیرون به داخل خودرو نگاه می کنند، دید بهتر و واضح تری دارند.

قوانین معاینه فنی و شیشه دودی

طبق قوانین موجود در مراکز معاینه فنی، وجود برچسب شیشه دودی (حتی کمرنگ 40 درصد) سوناکس برای شیشه عقب خودرو غیر مجاز است  و در صورت وجود، برگه معاینه فنی صادر نمی شود. سوناکس-sonax اما اگر شیشه عقب خودرو بصورت فابریک دودی باشد نه برچسب (مثل پورش، لکسوس و ... ) مانعی برای صدور برگه معاینه وجود ندارد. قابل نمایندگی سوناکس ذکر است که شیشه دودی (برچسب و یا شیشه دودی فابریک کارخانه) برای پنجره های جلو و عقب، در صورتیکه سرنشینان خودرو قابل دیدن باشند، مانعی برای صدور معاینه فنی نیست.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰
فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای مرتبط با خودرو، لوازم لوکس خودرو در ایران است.
نصب شیشه دودی ابزارهای پیچیده ای ندارد و بصورت سیار نیز قابل انجام است، اما از چیزی که بنظر می رسد سختتر است، و بدون تجربه و دقت امکان پذیر نیست.

یکــی دیگــر از برتــری هــای ایــن مــدل اســتفاده از سیســتم تعلیــق و کمک فنرهــای فــولادی اســت فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش کــه بســیاری از مزایــای فنرهــای هوایــی را دارد. لوازم لوکس خودرو سیســتم تعلیــق بــه کار بــرده شــده آســایش سرنشــینان را افزایــش داده و همچنیــن فرمــان پذیــری خــودرو را بهبــود بخشــیده  اســت. 

برچسبهای قدیمی شیشه دودی از پایه فلز ساخته می شدند فروشگاه لوازم لوکس خودرو گنجی پخش و عملکرد GPS را مختل می کردند، اما فیلمهای جدید این مشکل را ندارند.
طبق قوانین موجود در مراکز معاینه فنی، وجود برچسب شیشه دودی (حتی کمرنگ 40 درصد) برای شیشه عقب خودرو غیر مجاز است و در صورت وجود، برگه معاینه فنی صادر نمی شود. فروشگاه لوازم لوکس خودرو گنجی پخش اما اگر شیشه عقب خودرو بصورت فابریک دودی باشد نه برچسب (مثل پورش، لکسوس و ... ) فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مانعی برای صدور برگه معاینه وجود ندارد.
این فروشگاه یکی از زیر مجموعه های شرکت ابتکارآوران امن می باشد که وارد کننده،لوازم لوکس خودرو پخش کننده عمده و دارای نمایندگی رسمی برند های محصولات خوشبو کننده  ماشین و خانگی ، اسپری ها و سایر محصولات نظافت و نگهداری خودرو می باشد.
البتــه اســتفاده از سیدر صورت نصب صحیح و بی نقص شیشه دودی، گوشه و لبه شیشه ها تمیز بریده می شوند و حباب، گرد و غبار و اثر انگشتی روی شیشه باقی نمی ماند. برخی حبابهای ریز، بعد از یک روز برطرف می شوند.فروشگاه لوازم لوکس خودرو گنجی پخشســتم تعلیــق هوایــی مــی توانســت عملکــرد بهتــری داشــته باشــد اما بــه نظــر مــی رســد آئــودی در حــال آزمایــش ایــن نــوع سیســتم تعلیــق بــوده فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش و قصــد دارد پیشــرفت هایــی را در طــی مــدل هــای آتــی ارائــه دهــد.
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

رول برچسب شیشه دودی خودرو 50 درصد ، برچسب دودی شیشه باعث خنکتر ماندن فضای داخل اتاق خودرو در تابستان می شود. از سوی دیگر هنگام فروش نیز بعنوان ارزش افزوده ای برای خودرو محسوب می گردد.


رول برچسب شیشه دودی خودرو 50 درصد ساخت برند Hexis (هگزیس) ، شیشه دودی درجه یک ساخت کشور فرانسه ، Anti uv ( ضد اشعه یو وی) ، کاملا با دوام و بدون پریدن رنگ محصول بعد از چند سال استفاده.قانون راهنمایی و رانندگی در خصوص شیشه دودی مطابق قوانین راهنمایی و رانندگی، شیشه خودرو باید به نحوی باشد که رویت سرنشینان داخل خودرو از بیرون مقدور باشد و لذا درصد مجاز شیشه دودی، بین 50 تا 30 % مجاز است.

درصد شیشه دودی چیست؟ درصد شیشه دودی در واقع مقدار نوری است که از شیشه عبور می کند، مثلا شیشه دودی 35 درصد، فقط اجازه عبور 35 درصد نور را از خود می دهد.
لازم به ذکر است که معمولا افرادی که در داخل خودرو باشند (از داخل خودرو به بیرون نگاه می کنند)، نسبت به افرادی که از بیرون به داخل خودرو نگاه می کنند، دید بهتر و واضح تری دارند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

رول برچسب شیشه دودی خودرو 30 درصد ،در حالی که گفته می شود این خودرو نسخه تولیدی فولکس واگن CrossBlue کانسپت است که در نمایشگاه خودروی بین المللی آمریکای شمالی 2013 معرفی شد، یک نشریه چینی ادعا می کند این نمونه آزمون متعلق به نسخه سه ردیفه فولکس واگن تیگوان مدل 2016 مخصوص چین است. برچسب دودی شیشه باعث خنکتر ماندن فضای داخل اتاق خودرو در تابستان می شود. از سوی دیگر هنگام فروش نیز بعنوان ارزش افزوده ای برای خودرو محسوب می گردد.

وجود آب شهری با داشتن املاح زیاد، باعث ایجاد رسوب و گرفتگی در آن می‌شود.

 ضمن اینکه آب به‌تنهایی نمی‌تواند شیشه را تمیز و براق کند. اما استفاده از هر افزودنی و یا مایع شیشه‌شویی نیز در این بخش مجاز نیست؛رول برچسب شیشه دودی ماشین 30 درصد چرا‌که برخی از این مواد مثل نمک و الکل که برای جلوگیری از یخ‌زدن به اشتباه استفاده می‌شوند، باعث خورندگی و یا خشک‌شدن و از بین رفتن تیغه‌ها خواهند شد.

رول برچسب شیشه دودی خودرو 30 درصد ساخت برند Hexis (هگزیس) ، شیشه دودی درجه یک ساخت کشور فرانسه ،گفته می شود که این محصول نمونه بهبود یافته ای از خودروی 911 R است که پنجاهمین سالگرد تولید آن معرفی شده بود. Anti uv ( ضد اشعه یو وی) ، کاملا با دوام و بدون پریدن رنگ محصول بعد از چند سال استفاده.
پورشه اعلام کرد که برای هشتاد و ششمین دوره نمایشگاه ژنو نسخه ای فوق العاده محدود را آماده نموده که 911 R نام دارد. 
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

استفاده از پولیش باعث می شود تا این خش های ریز به همراه الیه میکروسکوپی که برداشته میشود،فروشگاه لوازم لوکس خودرو از بین بروند، اما تکرار این کار باعث کاهش ضخامت کیلر در رنگهای متالیک و لایه رنگ در رنگ های روغنی (سالید) می شود پس از پولیش‌کاری، برای حفظ و افزایش براقیت رنگ خودرو و نیز محافظت آن در برابر ساینده ها و آلاینده ها، فروشگاه لوازم خودرو می توانید از واکس استفاده کنید.

کارکــرد صحیــح سیســتم خنــک کننــده بســتگی بــه تســمه پروانــه یــا واترپمپ دارد کــه وظیفــه اصلــی آن، گــردش آب در موتــور اســت.فروشگاه لوازم خودرو اگــر تســمه شــل و یــا صدمــه دیــده باشــد، بــا ســرعت لازم در شــبکه خنــک کننــده نخواهــد چرخیــد و در نتیجــه موتــور داغ مــی کنــد.

اما برای خودروهای نو و در حد نو، لازم نیست از پولیش استفاده کنید؛ فروشگاه لوازم لوکس خودرو به جای این کار بهتر است خودرو را واکس بزنید تا با ایجاد لایهای بسیار نازک روی رنگ، ضمن تامین یک پوشش محافظتی، جال و صیقل بیشتری برای خودرو فراهم کنید.


وظیفــه ترموســتات در موتــور خــودرو ایــن اســت کــه وقتــی موتــور ســرد اســت مســیر جریــان آب را بــه رادیاتــور بطــور موقتــی مســدود کنــد. فروشگاه لوازم لوکس خودروهــر ترموســتات در درجــه حــرارت معینــی بــاز مــی شــود کــه ایــن عــدد روی آن حــک شــده  درجــه موجــود اســت کــه اگــر بــه وظیفــه 82 و 74اســت و در بــازار در دو نــوع خــود بــه خوبــی عمــل نکنــد  فروشگاه لوازم خودرو باعــث افزایــش دمــای موتــور مــی شــود کــه در ایــن حالــت بایــد ترموســتات را تعویــض کــرد. 

پیش از بیان رویه کار که به صورت مرحله به مرحله ذکر میشود باید توجه داشت  فروشگاه لوازم خودرو که توصیه به استفاده از پولیش برای یک خودروی نو، در هر سال تنها یک یا حداکثر دو بار میباشد که این تعداد برای واکس بدنه خودرو میتواند به یک یا دو بار در ماه افزایش پیدا کند، چرا که استفاده بیش از اندازه از پولیش و حتی گاهیواکس، فروشگاه لوازم لوکس خودرو میتواند به صدمه دیدن رنگ بدنه منجر شود.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

بــه طــور کلــی، گرفتــن بــاد زیــاد از موتــور خــودرو بــه سوناکس هــر طریــق (مثــا بــه خاطــر ترافیــک ســنگین، حرکــت در ســربالایی، روشــن کــردن کولــر خــودرو، اضافــه بــار خــودرو و امثــال آن) موجــب افزایــش دمــای موتــور و جــوش آمــدن خودرومــی شــود. سوناکس آلمان پاییــن بــودن ســطح آب رادیاتــور یــا پــر بــودن بیــش از حــد آن عامــل دیگــری بــرای جــوش آوردن خــودرو محســوب مــی شــود.چندی قبل با توجه به فراهم شدن فرصتی، تصمیم گرفتیم تا دستی به خودروهای موجود در پارکینگ کشیده و به قولی با پولیش و واکس بدنه خودرو چهره ای تازه تر و محصولات سوناکس صد البته جذابتر برای آنها ایجاد کنیم. به صورت کلی نمی توان یک رویه محدود را برای نمایندگی سوناکس این کار در نظر گرفت ولی چارچوب کار تقریبا در همه شرایط یکسان است؛ البته هستند افرادی که همچنان بر این عقیده استوارند که نمیتوان به صورت شخصی آنگونه که باید و شاید به این کار اقدام کرد و حتما نیاز به مراجعه به کارواش ها یا مراکز مربوطه است،سوناکس ســطح آب رادیاتــور بایــد حداقــل هفتــه ای یکبــار بازدیــد شــود. البتــه در سیســتم خنــک کننــده خودرویــی کــه مداربســته و تحــت فشــار اســت، بایــد بــا توجــه بــه مندرجــات کتابچــه راهنمــای خــودرو عمــل شــود.سوناکس آلمان کثیــف بــودن مــدار رادیاتــور از دیگــر عوامــل موثــر در جــوش آوردن خــودرو محســوب مــی شــود و ایــن رســوبات باعــث اختــال در گــردش آب مــی شــود. نمایندگی سوناکس وجــود امــاح در آب معمولــی و همچنیــن حــرارت بــالا ســبب ایجــاد رســوب مــی شــود. 

ولی سوناکس اگر شما هم مانند نگارنده در دسته دوم قرار دارید، برای به وجود آوردن ظاهری جذاب برای خودرو، تنها به یکپولیش و واکس خوب، در صورت امکان یک ویلر ( دستگاهی که به صورت مدور اسفنج متصل به خود را به حرکت در می آورد)  و نمایندگی سوناکس البته چند ساعت وقت اضافی نیاز خواهید داشتدر ایــن راســتا ســازندگان خــودرو اغلــب توصیــه مــی کننــد کــه در سیســتم خنــک کننــده از مــواد افزودنــی ضــد زنــگ رادیاتــور اســتفاده شــود. دلیــل دیگــر جــوش آوردن خــودرو جــرم گرفتــن بدنــه داخلــی ســیلندر اســت.نمایندگی سوناکس مایــع خنــک کننــده از داخــل ســیلندر عبــور مــی کنــد، ایــن مجراهــا ماننــد رگ انــد و در تمــام اطــراف ســیلندر قــرار دارنــدسوناکس آلمان  جــرم هــا ایــن مســیرها را مســدود و یــا تنــگ مــی کنــد، کــه باعــث مــی شــود موتــور بــه بــه خوبــی خنــک نشــود.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

برای بیش از 100 سال، نام تجاری قهرمان-چمپیون-Champion رهبر جهان در تولید شمع های خودرو جرقه برای هر نوع موتور احتراق شده است. نام تجاری چمپیون-Champion از نوآوری در تکنولوژی حمل و نقل هوایی به سنت رونق موتورزها، بخشی از توسعه محصول در هر نوع موتور بوده است. به عنوان یک نماد قدرتمند از کیفیت عملکرد،تیغه برف پاک کن های چمپیون-Champion این تجربه و تعهد منجر به پیشرفت های طراحی شده است که بهینه سازی عملکرد هر سوکت سوپاپ ما را ایجاد می کند.

برای کارایی و دوام بیشتر این برف پاک کن ها را بهتر است همراه با شیشه شوی استفاده کنید.

کمپانی چمپیون-Champion با استفاده از یک رویکرد اختصاصی در طراحی کل خط از قطعات جرقه موتور، فناوری های ایریدیوم و فلزات گرانبها، F.I.S.S، فن آوری مقاومت و تکنولوژی MLR ™و مهندسان چمپیون-Champion با تولید شمع های خودرو در مجموعه ای وسیع، برای ارائه یک محصول کامل با افزایش اشتعال تیغه برف پاک کن های چمپیون-Champion و ماندگاری بالا محصولات خود را به بازار ارائه میدهد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

این ها مواردی هستند که شخصیت یک انسان را نشان میدهند. اسپری خوشبوکننده بوی خوش علاوه بر نشان دادن میزان دانایی و شخصیت شما میتواند باعث جذب شدن افراد دیگر به شما هم بشود.خوشبوکننده اغلب مردم بیشتر خاطرات خوش خود را با بوی خوشی که در زمان به وقوع پیوستن آن خاطره به مشام آن ها رسیده به خاطر می آورند،خوشبوکننده خودرو بیاد آوردن شیرین ترین لحظات و زنده شدن خاطرات هم باعث تغییر رفتار و اخلاق شما بعد از یک روز سخت کاری میشود.خوشبوکننده ماشین با توجه به تمامی حرف های ما هر کسی رایحه ی مورد علاقه ی خاص خود را در زندگی دارد که این رایحه برای شما بهترین خاطره ها را به ارمغان می آورد و شادی و تازگی را به همراه دارد.اسپری خوشبوکننده  پخش گنجی مفتخر است تا کوچک ترین سهم را در این لحظات با شما داشته باشد.

طراحی خاص و دقیق این محصول بصورتی می باشد که این اسپری خوشبوکننده  به راحتی و بهترین نحو بر روی دریچه تهویه هوای خودرو شما جای میگیرد. خوشبوکننده شما با خرید یک بار این محصول حداقل تا 1 سال نیازی به خرید دوباره هیچ گونه خوشبو کننده ای نخواهید داشت.حال و هوای خود را بوسیله خوشبو کننده  BMW عوض کنید. فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش با این همه باید به این نکته اشاره کرد که روز شما فقط شامل کار کردن نیست ، شما هنوز هم بعد از یک روز سخت کاری باید با رانندگی کردن در ترافیک شهر به خانه بروید و با افراد خانواده خود وقت صرف کنید پس چه بهتر که با رویی خوش و فکری آزاد به خانه بروید.خوشبوکننده خودرو خوشبو کننده دریچه ای که بهترین نحو با دریچه تهویه هوای خودرو شما هماهنگ میشود.خوشبوکننده این محصول دارای خشاب میباشد این خشاب ها در 6 رایحه موجود هستند فقط کافیست تا رایحه مورد نظر خودرا انتخاب کرده و در  داخل خوشبو کننده قرار دهید.

طراحی خاص و دقیق این محصول بصورتی می باشد که این خوشبوکننده ماشین به راحتی و بهترین نحو بر روی دریچه تهویه هوای خورو شما جای میگیرد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

تیغه برف پاک کن خودرو بصورت اورجینال با بهترین کیفیت و ساخت و کارایی بالا نسبت به رقبا موجود در بازار ایران می باشد.

در درجه اول باید مراقب باشیم تا این محفظه هیچ وقت بدون آب نباشد، چرا‌که گرمای موتور توسط ظرف جذب‌شد تیغه برف پاک کن خودرو هلا ه و منجر به گرمادیدگی و کاهش  طول عمر آن می‌شود.

تکنولوژی ساخت این برف پاک ک کن بصورتی بوده که روی تیغه پلاستیکی این برف پاک کن ها لایه ای از کربن وجود دارد.

چندی قبل با توجه به فراهم شدن فرصتی، تصمیم گرفتیم تا دستی به خودروهای موجود در پارکینگ کشیده و به قولی تیغه برف پاک کن خودرو هلا با پولیش و واکس بدنه خودرو چهره ای تازه تر و صد البته جذابتر برای آنها ایجاد کنیم. به صورت کلی نمی توان یک رویه محدود را برای این کار در نظر گرفت ولی چارچوب کار تقریبا در همه شرایط یکسان است؛ تیغه برف پاک کن خودرو البته هستند افرادی که همچنان بر این عقیده استوارند که نمیتوان به صورت شخصی آنگونه که باید و شاید به این کار اقدام کرد و حتما نیاز به مراجعه به کارواش ها یا مراکز مربوطه است،تیغه برف پاک کن خودرو هلا ولی اگر شما هم مانند نگارنده در دسته دوم قرار دارید، برای به وجود آوردن ظاهری جذاب برای خودرو، تنها به یکپولیش و واکس خوب، در صورت امکان یک ویلر ( دستگاهی که به صورت مدور اسفنج متصل به خود را به حرکت در می آورد) و تیغه برف پاک کن خودرو البته چند ساعت وقت اضافی نیاز خواهید داشت.


لایه کربن روی پلاستیک آب را جمع آوری کرده و پرتاب میکند  تیغه برف پاک کن خودرو هلا و این موضوع باعث عملکرد بهتر این تیغه ها در تمیز کردن شیشه ماشین شما میشود.

با وجود لایه کربن هم تیغه برف پاک کن خودرو در حدی نرم هستند که اگر روی شیشه خشک کشیده شود صدایی از آن ها نخواهید شنید.
این برف پاک کن ها به هیچ وجه روی شیشه خط نمی اندازد.

همیشه نگهداری هزینه و مشکلات کمتری نسبت به تعمیر و سرویس خواهد داشت. هر چند که ممکن است  شیشه‌شوی و برف‌پاک‌کن برای شیشه عقب یا چراغ‌های جلو نیز نصب شده باشد  تیغه برف پاک کن خودرو اما مطمئنا مهم‌ترین کارکرد آن برای شیشه جلو است که دید راننده را تامین می‌کند

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

تیغه برف پاک کن ماشین بصورت اورجینال با بهترین کیفیت و ساخت و کارایی بالا نسبت به رقبا موجود در بازار ایران می باشد.

توجه داشته باشید که تفاوت پولیش و واکس در یک نکته مهم نهفته است. پولیش به دلیل نوع ترکیب و مواد به‌کار رفته در آن، یک الیه میکروسکوپی از پوشش بدنه خودرو بر میدارد ( شبیه به کاری که در پیلینگ پوست انجام میشود ) ، اما واکس یک لایه میکروسکوپی روی رنگ باقی میگذارد ( مشابه ماسک صورت ).

در درجه اول باید مراقب باشیم تا این محفظه هیچ وقت بدون آب نباشد، چرا‌که گرمای موتور توسط ظرف جذب‌شد تیغه برف پاک کن ماشین بوش ه و منجر به گرمادیدگی و کاهش  طول عمر آن می‌شود.

تکنولوژی ساخت این برف پاک ک کن بصورتی بوده که روی تیغه پلاستیکی این برف پاک کن ها لایه ای از کربن وجود دارد.

ضمن اینکه سعی کنیم همیشه از آب جوشیده برای این بخش استفاده کنیم.تیغه برف پاک کن ماشین حتی‌الامکان سعی کنیم که این مخزن همیشه دارای آب بوده تا جدا از پیشگیری برای گرمادیدگی آن، پمپ بدون آب مشغول به کار نباشد‌ چرا که این اتفاق هم باعث خرابی آن می‌شود و هم می‌تواند آلودگی‌های موجود در ظرف را وارد فیلتر خود و مسیر آبرسانی نماید  سعی کنیم هر چند وقت یک‌بار نیز ظرف را تمیز کرده تیغه برف پاک کن ماشین بوش تا اگر دارای رسوب و گرفتگی شده است، از ظرف خارج شود

لایه کربن روی پلاستیک آب را جمع آوری کرده و پرتاب میکند تیغه برف پاک کن ماشین بوش و این موضوع باعث عملکرد بهتر این تیغه ها در تمیز کردن شیشه ماشین شما میشود.

با وجود لایه کربن هم تیغه برف پاک کن ماشین در حدی نرم هستند که اگر روی شیشه خشک کشیده شود صدایی از آن ها نخواهید شنید.

این برف پاک کن ها به هیچ وجه روی شیشه خط نمی اندازد.

پیش از بیان رویه کار که به صورت مرحله به مرحله ذکر میشود باید توجه داشت که توصیه به استفاده تیغه برف پاک کن ماشین بوش از پولیش برای یک خودروی نو، در هر سال تنها یک یا حداکثر دو بار میباشد که این تعداد برای واکس بدنه خودرو میتواند به یک یا دو بار در ماه افزایش پیدا کند، چرا که استفاده بیش از اندازه از پولیش و حتی گاهیواکس، میتواند تیغه برف پاک کن ماشین بوش به صدمه دیدن رنگ بدنه منجر شود.

همیشه نگهداری هزینه و مشکلات کمتری نسبت به تعمیر و سرویس خواهد داشت. هر چند که ممکن است  شیشه‌شوی و برف‌پاک‌کن برای شیشه عقب یا چراغ‌های جلو نیز نصب شده باشد تیغه برف پاک کن ماشین اما مطمئنا مهم‌ترین کارکرد آن برای شیشه جلو است که دید راننده را تامین می‌کند

بهترین کار برای اینکه پولیش خودرو، خوب از کار درآید این است که به طور مداوم نمد یا اسفنج یا هر پارچه ای که برای این منظور به کار میبرید را تمیز کنید. چرا که این کار باعث می شود تا مواد باقیمانده بر روی آن به طور کامل از بین برود تیغه برف پاک کن ماشین و همواره سطح تازهای از پولیش بر روی آن قرار گیرد.

  • محمد عباسی