فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

  کمتر از 4 روز تا شروع جشنواره   یلدای شگفت‌انگیز   ‌‌‌گنجی پخش

  جشنواره   یلدای شگفت‌انگیز   از تاریخ ‌   سه شنبه 27 تا 30 آذر 1397   برگزار میشه  

‌‌  بیشتر از 500 کالای تخفیف‌دار 




  ‌تا 80٪ تخفیف ‌ 
‌‌‌  ‌‌‌
  ارسال رایگان خریدهای بیشتر از 100 هزار تومان   ‌‌‌

‌‌  راستی یادتون باشه تو مسابقه   یلدای شگفت‌انگیز   هم شرکت کنید، شاید شما جز برندگان خوش شانس ما باشید.    

#یلدا #خریدیلدا #یلدا۹۷ #گنجی_پخش #مسابقه #یلدای_شگفت‌انگیز #نانوتیس #نانو_تیس #جایزه #فروش_ویژه #پیشنهاد_شگفت_انگیز

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

رحیمی گفت: در این طرح خودروها بنا به نوع تخلف از سه روز تا یک ماه در توقیف پلیس خواهند ماند، همچنان رانندگان این خودروها مکلفند در کلاس‌ های آموزشی شرکت کنند.
عالی ‌ترین مقام انتظامی پایتخت به راه اندازی مجدد پلیس نامحسوس در بزرگراه‌ های تهران پرداخت و گفت: با توجه به افزایش حوادث و سوانح همچنین تخلفاتی همچون سرعت و سبقت غیر مجاز و لایی کشی پلیس نامحسوس آغاز به کار کرد.

آغاز به کار دوباره پلیس نامحسوس در بزرگراه‌ ها-گنجی مگ

رحیمی بیان کرد به دنبال ایجاد آرامش در حوزه انضباط ترافیکی و اجتماعی در تهران هستیم و آمار‌ها نشان می‌ دهد بالغ بر ۷۰ درصد کشته شدگان حوادث رانندگی در تهران راکبان خودرو و عابران هستند، این دو قشر نقش بزرگی را ایفا می‌ کنند، جمعیت هدف ما راکبان، سرنشینان خودرو‌ها و رانندگان اند و ما به دنبال کاهش سوانح و ایجاد انضباط ترافیکی هستیم. بالغ بر ۴ درصد کاهش حوادث و کشته‌ های تصادف را داریم، اما این عدد راضی کننده نیست و به دنبال این هستیم که این آمار نیز بهبود یابد.

آغاز به کار دوباره پلیس نامحسوس در بزرگراه‌ ها-گنجی مگ

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست در مراسم اختتامیه جشنواره آب و خاک گفت: ایران نزدیک به هفت هزار سال سابقه تمدن دارد و شاید ما ثروتمند ترین نسل تا به حال بوده ‌ایم ولی متاسفانه ما این حق را به خود داده‌ ایم که منابع را هدر دهیم.

رئیس سازمان محیط زیست؛ الزام استفاده ازخودروهای داخلی و بنزین، آلودگی هوا را رقم زده است-گنجی مگ
کلانتری افزود: متاسفانه تنها سازمانی که باید از نسل‌ های آینده حفاظت کند سازمان محیط زیست است که عملکرد ضعیفی در این زمینه دارد.

استفاده از فناوری ‌های امروز علیه پوشش گیاهی و خاکی استفاده کرده ‌ایم و امروز فرسایش خاک ما بیش از ۱٫۲ کیلومتر مربع در سال است.
به گفته کلانتری منابع آبی در بدترین شرایط استفاده می‌ شود و حداکثر مجاز برای برداشت از آب‌ های زیر زمینی طبق استانداردهای جهانی ۴۰ درصد از آب‌ های تجدیدپذیر است که ما سال گذشته بیش از ۱۲۰ درصد از این منابع را استفاده کردیم.

رئیس سازمان محیط زیست؛ الزام استفاده ازخودروهای داخلی و بنزین، آلودگی هوا را رقم زده است-گنجی مگ
وی اظهار کرد: ۶۰ سال پیش در خطه شمالی کشور ۲٫۸ میلیون هکتار جنگل داشتیم و در حال حاضر این عدد به ۱٫۳ میلیون کاهش یافته است و ما از تکنولوژی به صورت برعکس استفاده کرده‌ ایم.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

اگر چه پیش از این نیز افرادی که در سامانه تهران من ثبت‌نام کرده بودند می‌توانستند از میزان بدهی خود آگاه شوند اما با ایجاد گزینه «استعلام بدهی» حتی افرادی که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند نیز می‌توانند به‌ آسانی و با وارد کردن شماره پلاک خود، از میزان بدهی خود باخبر شده و همان‌جا مبلغ بدهی خود را پرداخت کنند.

با سامانه “تهران من” از میزان بدهی طرح ترافیک خود آگاه شوید-گنجی مگ

برای اطلاع از میزان بدهی طرح ترافیک خود ابتدا به سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir مراجعه کرده و روی گزینه «استعلام بدهی» کلیک و شماره پلاک خودروی خود را وارد کنید.
علاوه بر این، می توانید از طریق تلفن همراه و با شماره‌گیری کد *۱۳۷*۳*۳# نیز استعلام بدهی بگیرید.

با سامانه “تهران من” از میزان بدهی طرح ترافیک خود آگاه شوید-گنجی مگ
برای خرید مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک، کافی است یک بار در سامانه تهران من ثبت‌نام کنید و سپس حساب خود را همیشه شارژ نگه دارید. به همه شهروندان توصیه می‌ کنیم بدهی عوارض طرح ترافیک خودروی خود را در اسرع وقت پرداخت نمایند تا مشمول جریمه ورود غیرمجاز نشوند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

هزینه‌های یک ساله  استفاده از خودروی شخصی چقدر است؟
برای نگهداری خودرو در یک سال هزینه های متعددی وجود دارد. اولین هزینه مربوط به بیمه است؛ بیمه شخص ثالث و بدنه، اما  بیمه برای مصرف‌کننده چقدر هزینه دارد؟
هزینه بیمه شخص ثالث برای یک خودروی ٢٠۶ صفر کیلومتر در سال جاری حدود ٢‌ میلیون و ۵٠٠‌ هزار تومان بوده است. اگر خودرو شما زیر ٧‌سال عمر دارد و مثلا دارای تخفیف شش ساله است، هزینه بیمه تقریبا تا یک‌ میلیون و ۵٠٠- ۶٠٠‌ هزار تومان کاهش دارد.  ما به طور میانگین این هزینه را ٢‌میلیون تومان فرض می‌کنیم.
هزینه‌ای که برای بیمه بدنه خودرو با پوشش بیمه‌ای متعارف توسط شرکت‌های بیمه‌ای دریافت می شود بین ۴٠٠ تا ٧٠٠‌ هزار تومان است. ما در این‌جا میانگین را ۵٠٠‌ هزار تومان در نظر می‌گیریم.

به لیست هزینه‌های خودرویتان هزینه‌هایی چون تعمیر و عوارض و خلافی و در برخی موارد تصادف را هم اضافه کنید. ما فرض می‌کنیم که شما یک راننده تقریبا قانونمند هستید و تصادفی در‌سال نخواهید داشت. هزینه عوارض خودرو چیزی بین ۵٠ تا ۶٠‌هزار تومان برای خودروی ٢٠۶ است. میزان خلافی خودرویتان را هم ٣٠٠ هزارتومان در‌سال در نظر می‌گیریم.



در حالت خوب خودرویتان هیچ مشکل فنی هم ندارد و برای نگهداری آن هزینه تعویض روغن و فیلترها، ضدیخ و سرویس سالانه و تعمیرات جزیی را انجام می‌دهید. جمعا برای آن ها ۵٠٠‌هزار تومان هزینه سالانه در نظر می‌گیریم.

خودروهای شخصی زیان آور-گنجی مگ
حال فرض کنید که در ماه ٢ باک ۵٠ لیتری بنزین مصرف می‌کنید، با احتساب قیمت لیتری ١٠٠٠ تومان بنزین، در ماه ١٠٠ لیتر می‌شود که درواقع ماهانه ١٠٠‌هزار تومان هزینه بنزین شما می‌شود. با این تفسیر هزینه سالیانه آن یک‌میلیون و ٢٠٠‌هزار تومان می‌شود.
جمع این هزینه‌ها چیزی حدود ۴‌میلیون و ۵٠٠‌هزار تومان می‌شود.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

شرکت ایران خودرو پس از معرفی خودروی H30 Cross و اقبال مناسب مشتریان از این خودرو، این بارمدل دیگری ازخودروهای سری ۳۰ محصولات دانگ فنگ را معرفی می کند. مدل S30 اتوماتیک با ظاهرزیبا و مناسب به انواع امکانات رفاهی و ایمنی تجهیز شده است.

فروش خودروی جدید ایران خودرو؛ معرفی و مشخصات دانگ ‌فنگ S30 اتوماتیک-گنجی مگ

مهمترین ویژگی‌های خودروی دانگ فنگ S30 :

فروش خودروی جدید ایران خودرو؛ معرفی و مشخصات دانگ ‌فنگ S30 اتوماتیک-گنجی مگ

-طراحی فوق العاده و شکیل

-ایمنی بالا

-سان روف

-کیسه هوای راننده وسرنشین جلو

-سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش لمسی

-صندلی های چرمی

-دوربین دید عقب

-رینگ آلومینیومی

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

آیا صحت دارد ایربگ‌ برخی خودروهای دست ‌دوم خارجی غیرفعال است؟

کلاه برداری جدید؛ قرار دادن ایربگ های غیر استاندارد و قدیمی در خودروهای دست دوم-گنجی مگ

بله، هدف از قرار دادن این سیستم، جلوگیری از برخورد سرنشینان با قطعات داخلی اتاق هنگام تصادف یا بهتر بگویم بعد از برخورد است. سیستم ایربگ یک‌ بار مصرف می باشد و قطعه ای گران شناخته می‌ شود. به همین دلیل برخی دلالان و مالکان، برای خودرویی که تصادف داشته، آن را به مراکزی می‌ برند که برخی قطعات این مجموعه را حذف کرده و با ایجاد تغییراتی در مدارها و سیستم ‌های الکتریکی چراغ هشدار این سیستم از روی پشت پنل خاموش می ‌کنند. زمانی که چراغ ایربگ خاموش ‌شود، خریدار متوجه این موضوع نخواهد شد.

در این میان برخی دلالان که از قیمت‌ های هنگفت ایربگ‌ های استوک و نو باخبر هستند و فروش با سود بیشتر خودرو را هدف قرار داده ‌اند، اقدام به تعمیر و ترمیم ایربگ می‌ کنند و به همین منظور به بعضی تعمیرکاران مراجعه می‌ کنند.

کلاه برداری جدید؛ قرار دادن ایربگ های غیر استاندارد و قدیمی در خودروهای دست دوم-گنجی مگ

 این ترمیم پلاستیک اغلب برای ایربگ‌ های سرنشینان (فرمان و داشبورد) انجام می‌ شود و اگر خودرو مجهز به ایربگ جانبی باشد آن را به‌طور کامل حذف می‌ کنند. عمل تعمیر،ترمیم و جانمایی مجموعه ایربگ به‌ شکلی انجام می‌ شود که تشخیص آن از روی ظاهر، کار دشواری است.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

علی پیرحسین‌لو گفت: نتیجه اعمال شیوه جدید محاسبه طرح ترافیک در شهر نیز کاملا مشهود بوده و محدوده طرح ترافیک در ساعات اوج و به میزان محسوس تحت کنترل در آمده است.

تعرفه طرح زوج وفرد اعلام شد-گنجی مگ

پیرحسین‌لو با بیان اینکه پیش از اجرای طرح ترافیک ۹۷ شاهد شلوغی خیابان‌ها و معابر شهر تهران بودیم گفت: هم اکنون در ساعات اوج ترافیک در صبح به طور کامل و در عصر به طور نسبی مشکلی را در محدوده ترافیک نداریم و حتی با ورود به نیمه دوم میزان تقاضای ورود به طرح تحت کنترل بوده و خللی در این حوزه بوجود نیامده است.

وی افزود: صحبت برای تغییر شیوه و کنترل تردد خودروها در محدوده زوج و فرد از زمان اجرای طرح ترافیک مطرح بود اما با توجه به اجرای طرح ترافیک ۹۷ به شکل جدید امکان اجرای توام این دو طرح وجود نداشت چرا که ما اعتقاد داشتیم اجرای این دو طرح کمی برای شهروندان سخت خواهد بود و بنابراین تصمیم گرفتیم شیوه اجرای طرح زوج و فرد را به سال ۹۸ موکول نماییم.

تعرفه طرح زوج وفرد اعلام شد-گنجی مگ

پیرحسین‌لو تصریح کرد: در سال جاری نیز شهرداری تهران مطالعات متعددی جهت طرح زوج و فرد تهیه کرده و ما با اطمینان بیشتر طرح زوج و فرد را در سال ۹۸ به شکل جدید اجرا خواهیم کرد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

در این اطلاعیه تاکید شده است در صورت ثبت تقاضای صدور کارت المثنی برای مالکین موتورسیکلت یا خودرویی که کارت سوخت فعال در سامانه هوشمند دارند، کارت اولیه آنها ابطال خواهد شد. بنابراین توصیه می شود صرفا افراد فاقد کارت سوخت برای ثبت نام مراجعه کنند.

روش اول ثبت نام

مالکان خودرو یا موتور سیکلت فاقد کارت سوخت با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ از شبنه ۳ آذر ماه با ارائه مدارک لازم طبق ضوابط جاری اقدام به ثبت نام کنند.

مالکان خودروهای عمومی دولتی اعم از سواری، موتورسیکلت و وانت و مالکان خودروهای قولنامه ای برای ثبت نام کارت سوخت المثنی، می توانند همانند گذشته صرفا با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

نحوه ثبت نام کارت سوخت المثنی اعلام شد-گنجی مگ

خودروهای نو، دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آنها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه کنند.

روش دوم ثبت نام

نحوه ثبت نام کارت سوخت المثنی اعلام شد-گنجی مگ

به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی ( www.mob.gov.ir ) مراجعه کرده و وارد گزینه درخواست کارت سوخت المثنی و ثبت اطلاعات شوید. ثبت اطلاعات در این سامانه رایگان است واین سامانه از ۵ آذرماه در دسترس عموم قرار می گیرد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

به گزارش فارس، محسن پورسیدآقایی معاون شهردار تهران چندی پیش خبر از حذف طرح زوج و فرد در سال آینده داد.

پلیس برنامه‌ای برای تغییر محدوده زوج و فرد ندارد-گنجی مگ

پورسیدآقایی با بیان اینکه امسال در تهران طرح ترافیک به خوبی اجرا شد و تاثیر مستقیم در ترافیک و کاهش آلودگی داشت از برنامه‌های جدی و مطالعات زیاد در این باره خبر داد و اظهار داشت: سال آینده طرح زوج و فرد نیز تبدیل به حلقه دوم طرح ترافیک می‌شود.

روز گذشته در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران درمورد حذف طرح زوج و فرد، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: براساس آنچه که از صحبت‌های معاون شهردار برداشت کردم قرار است که طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد نیز گسترش یابد و این گسترش در محدوده طرح ترافیک است نه زوج و فرد.

پلیس برنامه‌ای برای تغییر محدوده زوج و فرد ندارد-گنجی مگ

سردار محمدرضا مهماندار رئیس‌ پلیس راهور پایتخت گفته‌های معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مبنی بر تغییر محدوده زوج و فرد در سال آینده را اظهار نظر شخصی دانست.

وی تاکید کرد: ناجا فعلاً برنامه‌ای برای تغییر محدوده زوج و فرد ندارد.

  • محمد عباسی