فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
برای مدتی بیش از 75 سال است که کمپانی ترتل-Turtle به تولید محصولی پرداخته است که از خودرو شما محافظت کند.کمپانی ترتل واکس-Turtle Wax در شیکاگو آمریکا بصورت خانوادگی شروع به کار کرده و تا به امروز اداره می شود. کمپانی ترتل واکس-Turtle Wax مفتخر است تا با تولید محصولاتی خلاقانه تغییری عمده در نحوه مراقبت و نگهداری خودرو چه برای مصرف کنندگان و چه تولید کنندگان خودرو ایجاد کند.
کمپانی ترتل واکس-Turtle Wax با محصولات فوق العده خود استاندارد های جدید در عرصه Car care-مراقبت و نگهداری خودرو ایجاد کرده است. 
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰
محصولات داینوتب-Dyno Tab در سال 1992 در ایالت کالیفرنیای آمریکا به تولید رسید است.محصولات داینوتب-Dyno Tab در ابتدا به فرم معمول مکمل های مایع تولید می گردد تا در سال 1998 قرص های مکمل سوخت جامد خود را با برند جهانی داینوتب ارائه نمود.ماده شیمیایی منحصر به فرد موجود در داینوتب سبب افزایش و بهبود خواص سوختهای هیدروکربنی می گردد.
محصولات داینوتب-Dyno Tab سبب احتراقی کامل و کنترل شده در محفظه احتراق می شود که در نتیجه آن توان تولیدی و شتاب موتور افزایش یافته مصرف سوخت و میزان آلودگی و دود ناشی از احتراق کاهش می یابد. 
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

مشخصات ویژه محصولات ماشین این کمپانی در زمینه عملکرد و حفظ محیط زیست sonax و متناسب بودن قیمت آنها موجب ایجاد رابطه همکاری برجسته ای بین سوناکس با تولید کنندگان خودرو در سطح جهان شده است. وقتی صحبت از محصولات نگهداری اتومبیل با تکنولوژی روز می شود. سوناکس در رتبه اول قرار دارد. نمایندگی سوناکسبا داشتن بیش از 65 سال سابقه و تجربه در تولید محصولات با کیفیت برتر پیشرو در بازار آلمان و بازار های بین المللی است و رضایت مشتریان نتیجه این عملکرد مثبت است. محصولات برند سوناکس که یک مفهوم جدید و انقلابی در بحث انرژی است. جدیدترین محصول، نه تنها یک تکنولوژی می باشد، بلکه یک فلسفه طراحی است.

 استفاده از یک دوره جدید نوآوری، انعطاف پذیری و پایداری را هدایت می کند. در نظر گرفتن خواسته های بازار های بین المللی و انجام تحقیقات گسترده اساس و پایه تولید محصولات سوناکس آلمان است.  در بازگردانی آسیب ها به حالت قبلی تخصص دارد و پولیش و واکس رنگی طوسی مخصوص بدنه خودرو  به شما کمک خواهد کرد تا براحتی سطح بدنه ماشین خود سوناکس را مثل روز اول زیبا و چشمگیر نمایید. نمایندگی سوناکس همچنین کسب نتیجه درخشان در آزمایشات مقایسه ای صورت گرفته توسط مجلات و منابع تحقیقاتی معتبر بین محصولات سوناکس و محصولات دیگر رقبا استاندارد بالای محصولات این کمپانی را تایید می کند. تمامی محصولات سوناکس در شهر نوبیورگ آلمان فرآوری و تولید می شوند. از جمله محصولات محبوب sonax می توان به :اکتان پاورسوناکس - اسپری داشبورد مات سوناکس - اسپری شیشه پاکن سوناکس - اسپری خوشبو کننده و بوبر قوی سوناکس اشاره کرد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

گنجی پخش با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏ لوازم مصرفی لوکس خودروی مختلف و با واردات برترین برندها و همکاری نزدیک با سایر وارد‏کنندگان اصلی این کالاها در ایران،فروشگاه لوازم لوکس خودرو گنجی پخش تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. فروشگاه لوازم لوکس خودرو همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است.گنجی پخش منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند.فروشگاه لوازم لوکس خودرو گنجی پخش این فروشگاه یکی از زیر مجموعه های شرکت ابتکارآوران امن می باشد فروشگاه لوازم لوکس خودرو که وارد کننده، پخش کننده عمده و دارای نمایندگی رسمی برند های محصولات خوشبو کننده  ماشین و خانگی ، اسپری ها و سایرر محصولات نظافت و نگهداری خودرو می باشد.

 ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس گنجی پخش از فروش از اولویت‏‌های گنجی پخش محسوب می‌شود.  امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. فروشگاه لوازم لوکس خودرو ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. 

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای مرتبط با خودرو، لوازم لوکس خودرو در ایران است.

  • محمد عباسی