فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
پوشش نانو سرامیک 10H نانوتیس مخصوص بدنه خودرو NanoTiss، یک پوشش سرامیکی دائمی است که از رنگ بدنه خودرو برای مدت طولانی محافظت می کند. این محصول سطح بدنه خودرو را شفاف همانند آینه و ضد آب می کند و فرمول نانو تکنولوژی بکار رفته در آن یک حفاظت طولانی مدت از رنگ اتومبیل به ارمغان می آورد.این پوشش محافظ بسیار با دوام بوده و رنگ خودرو شما یا هر سطح دیگر را برابر آلاینده های مضر محافظت می کند. این پوشش نانو سرامیک دارای بالاترین درجه سختی است که بسیار بهتر از پوشش 9H است.
پوشش نانو سرامیک 10H نانوتیس مخصوص بدنه خودرو NanoTiss، محصولی منحصر بفرد جهت افزایش شفافیت بدنه خودرو و محافظت از بدنه خودرو در برابر عوامل محیطی می باشد. محافظت بدنه خودرو در برابر خط و خش، آتش، باران های اسیدی، فضولات پرندگان، شیره درختان، آثار حشرات، پاشش پوشش نانو سرامیک رنگ های تازه حاصل از خطوط جاده ای، آلاینده ها و لکه های آب از جمله ویژگی های پوشش نانوسرامیک 10H نانوتیس بوده و همچنین مانع از برخورد اشعه آسیب رسان UV خواهد شد. با استفاده از این محصول درخشش بیشتر با دوام بیشتر و اثر ضد خشی را تجربه خواهید کرد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰
شامپو پر کف 4 لیتری مخصوص شستشوی بدنه خودرو Q2M Foam جیون-GYEON، هر گونه آلودگی و کثیفی های جاده روی وسیله نقلیه را پاک می نماید. عملیات قبل از شست و شوی خودرو جهت حفظ کیفیت ظاهری در طولانی مدت، به ویژه در خودروهایی که اصلاح رنگ داشته اند از اهمیت بالایی برخوردار است. این فوم اولین گام موثر در فرآیند پاکسازی را تضمین می کند چراکه به میزان قابل توجهی آلودگی های سطح  را کاهش می دهد. یکی از ویژگی های شامپو پر کف جیون ایجاد فوم ضخیم و عمیق است که به خوبی هر گونه آلودگی و دوده را در خود حل می کند. این شامپو می بایست قبل از خشک شدن روی سطح، با آب پرفشار شسته شود.

بیشتر شامپوهای پرکف روی لایه ی پوشاننده و محافظت کننده سطح (واکس) تاثیر گذاشته و GYEON با ایجاد لایه ای نازک روی این بخش اثر محافظت کننده و خود تمیز کنندگی سطح را تخریب می کند. اما شامپو پر کف 4 لیتری مخصوص شستشوی بدنه خودرو جیون برای رنگ بدنه و حتی آلومینیم پولیش شده بی خطر بوده و پس از شست و شو هیچ مانایی و باقی مانده ای روی سطح ندارد. لذا این شامپو نه تنها برای وسایل نقلیه دارای پوشش (واکس) مناسب است، جیون بلکه برای سطوح بدون واکس و حتی پولیش شده نیز مناسب می باشد.
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

خوشبو کننده خودرو ، دارای ماندگاری خوبی بوده و در بسته بندی زیبا و با دوام عرضه می گردد.  این خوشبو کننده درون بسته بندی ای از جنس پلاستیک مقاوم قرار دارد. رایحه ای قوی و ماندگار با فراهم آوردن حس آرامش و امنیت برای شما از ویژگی های این خوشبو کننده می باشد.خوشبو کننده کارتی (Troll smells like) نچرال فرش؛ خوشبو کننده اسمایل با طراحی ترول ها.مدل جدیدی از خوشبو کننده های کارتی و تزئینی با رایحه ای فوق العاده و ماندگاری بالا, قوی تر از تمامی اسپری خوشبو کننده موجود در بازار ایران ! با طرحی فانتزی.

این خوشبو کننده با توجه به قیمت و حجم و کیفیت فوق العاده ای که دارد ، محبوب ترین و بصرفه ترین خوشبو کننده موجود در بازار تبدیل شده است.خوشبو کننده ماشین، دارای ماندگاری خوبی بوده و در بسته بندی زیبا و با دوام عرضه می گردد. این خوشبو کننده درون بسته بندی ای از جنس پلاستیک مقاوم قرار دارد. رایحه ای قوی و ماندگار با فراهم آوردن حس آرامش و امنیت برای شما از ویژگی های این خوشبو کننده می باشد.
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

محصولات برند جیون - GYEON  برند محبوب کره ای که در زمینه نگهداری از خودرو از بهترین های جهان می باشد را از فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش تهیه کنید.


GYEON

جیون - GYEON طیف وسیعی از محصولات با کیفیت را که کاملا برای برآوردن نیازهای علاقه مندان به دیتیلینگ خودرو و برای نیاز حرفه ای ها تست گردیده، ارائه می دهد. در جیون - GYEON هیچ تلاشی یا هزینه ای برای ارائه راه حل های نوآورانه به شما ارائه نمی شود، بلکه همیشه نتیجه های استثنایی و رضایت مشتری به همراه خواهد بود.

GYEON


ماموریت جیون - GYEON ارائه محصولات با تکنولوژی پیشرفته و با قیمت های بسیار رقابتی است. جیون به زمان شما اهمیت می دهد، به همین دلیل است که همیشه می توانید محصولات پایدار و با کیفیت و همچنین تخصص ما را از طریق سالها توسعه و بهبود مشاهده کنید.


  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

Natural Fresh

نچرال فرش

خوشبو کننده خودرو

بعد از پشت سر گذاشتن یک روز سخت کاری وقتی که داخل ماشین خود می نشینید و خودروی خود را روشن میکنید، چقدر بد است که خودروی شما بوی آزار دهنده ای بدهد؟ دقیقا به همین دلیل می باشد که شما نیاز به یک خوشبو کننده خودرو دارید.

چرا هر شخصی باید از خوشبو کننده استفاده کند؟

هر خودرویی با توجه به شغل صاحبش و یا مکانی که در آن پارک میشود؛ بوی خاصی از محیط میگیرد.
بعنوان مثال در زمانی که زیر نور خورشید خودروی خود را پارک میکنید با تابش نور خورشید و گرم شدن پلاستیک ها، خودروی شما بوی پلاستیک میگیرد، اگر حیوان خانگی دارید و آن را در خودروی خود قرار دادید حتما از بوی بدی که از آن میماند اطلاع دارید. 
دقیقا در این مواقع است که به یک خوشبو کننده خودرو نیاز دارید که باز هم مثل قبل رایجه ی نو بودن و تازگی را به خودروی شما بازگرداند

تا به حال فکر کرده اید که چرا یک شخص به خود عطر می زند یا در خانه از خوشبو کننده استفاده میکنید؟
این ها مواردی هستند که شخصیت یک انسان را نشان میدهند. بوی خوش علاوه بر نشان دادن میزان دانایی و شخصیت شما میتواند باعث جذب شدن افراد دیگر به شما هم بشود. اغلب مردم بیشتر خاطرات خوش خود را با بوی خوشی که در زمان به وقوع پیوستن آن خاطره به مشام آن ها رسیده به خاطر می آورند، بیاد آوردن شیرین ترین لحظات و زنده شدن خاطرات هم باعث تغییر رفتار و اخلاق شما بعد از یک روز سخت کاری میشود.
با این همه باید به این نکته اشاره کرد که روز شما فقط شامل کار کردن نیست ، شما هنوز هم بعد از یک روز سخت کاری باید با رانندگی کردن در ترافیک شهر به خانه بروید و با افراد خانواده خود وقت صرف کنید پس چه بهتر که با رویی خوش و فکری آزاد به خانه بروید
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰
شامپو محافظ بدنه و آبگریز اکستریم مخصوص رنگ بدنه خودرو سوناکس-Sonax، سریع ترین راه برای یک شست و شوی با براقیت بالاست. این محصول که دارای خاصیت آبگریزی بالایی می باشد، در مقابل لکه آب و حشرات به مدت طولانی از سطح بدنه محافظت می نماید. 

- خودرو را زیر نور مستقیم خورشید و یا هنگامی که سطح بدنه داغ است نشویید.
- بعد از شستن با شامپو، بلافاصله باقی مانده مواد را با آب بشویید تا از خشک شدن روی بدنه و ایجاد لکه آب جلوگیری گردد.
- از یخ زدگی محافظت گردد و در دمای بالای 40 درجه سانتی گراد نگهداری نشود.
- در دسترس کودکان قرار نگیرد.
- می تواند موجب سوزش چشم یا پوست گردد پس هنگام استفاده از پوشش محافظ پوست و چشم استفاده شود.
- در صورت برخورد با چشم یا پوست سریعا با آب تمیز شسته شود.
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

پد پولیش نرم دوکاره 165 میلی متری سوناکس مخصوص دستگاه پولیش دوکاره بدنه خودرو SONAX، که برای مرحله نهایی پولیش می توانید استفاده کنید، خط و خش های سطحی را از بین می برد. از این پد می توانید برای دستگاه پولیش اوربیتال سایز 15 استفاده نمایید. این پد بسیار مستحکم بوده و دمای آن در حین پولیشکاری به واسطه سوراخی که در وسط آن تعبیه شده بالا نمی رود. این پد دارای ظرفیت جذبی است که از پاشش مواد پولیش به اطراف جلوگیری می کند. این پد در سایز 165 میلی متر عرضه می گردد. این محصول ساخت کشور آلمان است.

وقتی صحبت از محصولات نگهداری اتومبیل با تکنولوژی روز می شود، سوناکس در رتبه اول قرار دارد. SONAX با داشتن بیش از 65 سال سابقه و تجربه در تولید محصولات با کیفیت برتر، پیشرو در بازار آلمان و بازار های بین المللی است و رضایت مشتریان نتیجه این عملکرد مثبت است. در نظر گرفتن خواسته های بازارهای بین المللی و انجام تحقیقات گسترده اساس و پایه تولید محصولات سوناکس است. 

سوناکس

سوناکس

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰
یکی از ویژگی های یک پوشش(واکس) مناسب این است که مراقبت و نگهداری و تمیز نمودن روزانه وسیله نقلیه را راحت و آسان نماید. یک راه آسان برای این کار و ایجاد خاصیت "خود تمیز کنندگی" روی سطح بدنه استفاده از جیون است.

فرمولاسیون محلول پوشش آب‌گریز GYEON به گونه ای است که دارای بالاترین اثر آبگریزی است. مهم نیست که سطح شما دارای پوشش(واکس) است و یا اینکه فاقد پوشش است، این محصول در کسری از ثانیه اثری فوی العاده با ماندگاری بالا بر جای خواهد گذاشت. اثر آبگریزی این محصول تا 12 هفته می تواند ماندگاری داشته باشد.


از این محصول می توانید روی کلیه سطوح خارجی خودرو استفاده نمایید. GYEON یکی از مزایای این محصول کارایی چند منظوره آن است، که نه تنها می تواند برای بدنه خودرو خاصیت "خود تمیزکنندگی" ایجاد نماید بلکه می تواند برای سطوحی چون پلاستیک/فلز و پنجره استفاده گردد.

در این محصول فرمولی فوق العاده ارائه شده که نیازی به ترکیب مواد دیگری ندارد. محلول پوشش آب‌گریز جیون در قالب بطری که در دست جای گیرد طراحی شده و قابلیت اسپری شدن دارد، لذا تنها کاری که شما می بایست انجام دهید این است که ماشین خود را بشویید، مقداری از محلول را اسپری کنید و با یک واشر شستشو سطح را بشویید.
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰
خمیر کلی نانوتیس خمیر پاک کننده مخصوص استفاده قبل از پولیش بدنه خودرو NanoTiss، با حداکثر سرعت کثیفی ها و ناخالصی های سطح رنگ را پاک می کند.


از جمله ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1-تمیز کننده سریع و موثر : به سرعت گرد آهن، قیر، اثر فضله پرندگان، رزین و ... را حذف می کند و درخشندگی رنگ خودرو را بازمی گرداند.
2-بهبود کیفیت واکس : قبل از استفاده از واکس، از این محصول استفاده نمایید. این کار موجب بستن لعاب و پوشش برای تاثیر بهتر واکس می گردد.
3-تعمیر و نگهداری رنگ اتومبیل : این محصول دارای اثر تمیزکنندگی و پولیش است که موجب درخشندگی و روشن شدن رنگ بدنه خودرو می گردد.
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

دستگاه پولیش Dual Action-دو کاره اوربیتال و چرخشی مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 15 ماکیتا-Makita مدل P06000c کی از محبوب ترین دستگاه های پولیش در سراسر دنیا می باشد. نگهداری با هر دو دست قابل استفاده برای افراد چپ دست و راست دست از ویژگی های این محصول است.

  • محمد عباسی