فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

  • ۰
  • ۰

رول برچسب شیشه دودی خودرو 30 درصد ،در حالی که گفته می شود این خودرو نسخه تولیدی فولکس واگن CrossBlue کانسپت است که در نمایشگاه خودروی بین المللی آمریکای شمالی 2013 معرفی شد، یک نشریه چینی ادعا می کند این نمونه آزمون متعلق به نسخه سه ردیفه فولکس واگن تیگوان مدل 2016 مخصوص چین است. برچسب دودی شیشه باعث خنکتر ماندن فضای داخل اتاق خودرو در تابستان می شود. از سوی دیگر هنگام فروش نیز بعنوان ارزش افزوده ای برای خودرو محسوب می گردد.

وجود آب شهری با داشتن املاح زیاد، باعث ایجاد رسوب و گرفتگی در آن می‌شود.

 ضمن اینکه آب به‌تنهایی نمی‌تواند شیشه را تمیز و براق کند. اما استفاده از هر افزودنی و یا مایع شیشه‌شویی نیز در این بخش مجاز نیست؛رول برچسب شیشه دودی ماشین 30 درصد چرا‌که برخی از این مواد مثل نمک و الکل که برای جلوگیری از یخ‌زدن به اشتباه استفاده می‌شوند، باعث خورندگی و یا خشک‌شدن و از بین رفتن تیغه‌ها خواهند شد.

رول برچسب شیشه دودی خودرو 30 درصد ساخت برند Hexis (هگزیس) ، شیشه دودی درجه یک ساخت کشور فرانسه ،گفته می شود که این محصول نمونه بهبود یافته ای از خودروی 911 R است که پنجاهمین سالگرد تولید آن معرفی شده بود. Anti uv ( ضد اشعه یو وی) ، کاملا با دوام و بدون پریدن رنگ محصول بعد از چند سال استفاده.
پورشه اعلام کرد که برای هشتاد و ششمین دوره نمایشگاه ژنو نسخه ای فوق العاده محدود را آماده نموده که 911 R نام دارد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی