فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

  • ۰
  • ۰

هر خودرویی در طول چرخه عمر خود نیاز به نگه‌داری مناسب دارد تا اگر تصادفات و اتفاقات پیش‌بینی‌نشده را در نظر نگیریم، میزان فرسایش آن در اثر شرایط و عوامل طبیعی به کم‌ترین مقدار خود کاهش پیدا کند آموزش شیوه درست استفاده از پولیش و واکس بر روی بدنه خودرو یا به عبارت عامیانه‌تر خودرو رخ و چهره خود را حفظ کرده باشد. با این وجود هستند مالکانی که بدون توجه به این مسائل موجب ایجاد تخریباتی به ویژه در بدنه خودروی خود می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به آفتاب‌سوختگی، زنگ‌زدگی و... اشاره داشت. استفاده از انواع پولیش و واکس یکی از بهترین بازدارنده‌های بروز چنین مشکلاتی در بدنه خودرو محسوب می‌شوند که در عین حال جذابیت ظاهری دو چندانی نیز ب رای آن فراهم می‌کنند تا حتی در هنگام فروش نیز به عنوان یک عامل تحریک‌پذیر و مشوق در ترغیب فردبه خرید خودرو باشد.


چندی قبل با توجه به فراهم شدن فرصتی، تصمیم گرفتیم تا دستی به خودروهای موجود در پارکینگ کشیده 
 آموزش شیوه درست استفاده از پولیش و واکس بر روی بدنه خودرو و به قولی با پولیش و واکس بدنه خودرو چهره ای تازه تر و صد البته جذابتر برای آنها ایجاد کنیم. به صورت کلی نمی توان یک رویه محدود را برای این کار در نظر گرفت ولی چارچوب کار تقریبا در همه شرایط یکسان است؛ البته هستند افرادی که همچنان بر این عقیده استوارند که نمیتوان به صورت شخصی آنگونه که باید و آموزش شیوه درست استفاده از پولیش و واکس بر روی بدنه خودرو شاید به این کار اقدام کرد و حتما نیاز به مراجعه به کارواش ها یا مراکز مربوطه است، ولی اگر شما هم مانند نگارنده در دسته دوم قرار دارید، برای به وجود آوردن ظاهری جذاب برای خودرو، تنها به یک پولیش و واکس خوب، در صورت امکان یک ویلر ( دستگاهی که به صورت مدور اسفنج متصل به خود را به حرکت در می آورد) و البته چند ساعت وقت اضافی نیاز خواهید داشت.


این تفاوت باعث میشود تا از پولیش برای صیقل دادن و برگرداندن جالی رنگ به حالتی که در روز اول بوده استفاده شود. همان طور که میدانید، آخرین لایه رنگ که در رنگهای متالیک، کیلر و در رنگهای روغنی، رنگ نهایی میباشد، بعد از چند سال بر اثر عوامل طبیعی و نیز سایش ناشی از تمیز کردن خودرو دچار خط و خش های میکروسکوپی می شود 
 آموزش شیوه درست استفاده از پولیش و واکس بر روی بدنه خودرو که با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیست، اما در مجموع جال و صیقل و شفافیت رنگ را کاهش میدهد.

استفاده از پولیش باعث می شود تا این خش های ریز به همراه الیه میکروسکوپی که برداشته میشود، از بین بروند، اما تکرار این کار باعث کاهش ضخامت کیلر در رنگهای متالیک و لایه رنگ آموزش شیوه درست استفاده از پولیش و واکس بر روی بدنه خودرو در رنگ های روغنی (سالید) می شود پس از پولیش‌کاری، برای حفظ و افزایش براقیت رنگ خودرو و نیز محافظت آن در برابر ساینده ها و آلاینده ها، می توانید از واکس استفاده کنید.

پیش از بیان رویه کار که به صورت مرحله به مرحله ذکر میشود باید توجه داشت که توصیه به استفاده از پولیش برای یک خودروی نو، در هر سال تنها یک یا حداکثر دو بار میباشد که این تعداد برای واکس بدنه خودرو میتواند به یک یا دو بار در ماه افزایش پیدا کند، چرا که استفاده بیش از اندازه از پولیش و حتی گاهی واکس، میتواند به صدمه دیدن رنگ بدنه منجر شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی