فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

  • ۰
  • ۰

شمع فابریک خودرو بوش-Bosch ، شمع پایه کوتاه-تک پلاتینه با طول عمر بالا می باشد. 

قسمت جرقه زن شمع فابریک خودرو بوش-Bosch ساخته شده از آلیاژ پلاتین بوده و این موضوع طول عمر و عملکرد بهتری را برای آن به همراه دارد.فلز پلاتین رسانایی الکتریکی و گرمایی بالایی دارد و مانع از خودسوزی شمع می شود علاوه بر این فلز پلاتین در در دمای بالای موتور افت جرقه زنی چشمگیری نخواهد داشت. شمع فابریک خودرو بوش-Bosch بهترین گزینه برای استفاده در خودروهایی که موتورهای آن گرمای کمی تولید می کنند می باشد. در صورتی که به شتاب خودروی خود اهمیت می‌دهید و میزان مصرف سوخت خودروی شما حائز اهمیت است، تهیه‌ی این شمع گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.سرویس و نگهداری شمع ها و وایر شمع فابریک ماشین بوش-Bosch  که وظیفه مشتعل کردن مخلوط سوخت و هوا را به عهده دارند، بسیار مهم است.

شمع فابریک ماشین بوش-Bosch مخصوص خودرو های دوگانه و برای تقویت بیشتر برق خودرو ، افزایش شتاب خودرو و قدرت کشندگی خودرو می باشد.

توجه:زمان مناسب برای تعویض شمع خودرو معمولا کارکرد 20000 کیلومتر خودرو می باشد.

توجه:از این شمع فابریک ماشین بوش-Bosch  به هیچ عنوان نباید در کنار شمع های مدل دیگر استفاده شود چرا که مطمئنا به موتور آسیب رسانده و ممکن است باعث به وجود آمدن خسارت‌های جبران ناپذیری شود؛ در نتیجه تمام شمع های موتور باید دقیقا از یک مدل بوده و باهم ست باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی