فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

  • ۰
  • ۰

قلاده ایمنی و کمربند ایمنی خودرو مخصوص سگ جایگزین مناسب برای باکس های سنگین نگهداری سگ و یا حواس پرتی محصولات مراقبت و نگهداری از حیوانات خانگی در هنگام رانندگی می باشد.محصولی ضروری برای حفظ سلامت و امنیت سگ شما و پت شاپ-petshop رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بین المللی حمل حیوانات در خودرو.

درصورتی که بدون بستن قلاده ایمنی به پت شاپ-petshop هر دلیلی درب خودرو باز شود.ممکن است دویدن ناگهانی و پیش بینی نشده حیوان در محل های نامناسب نظیر اوتوبان و... شما را غافلگیر کند؛ و یا درمواردی گم شدن ، سرقت ، یا فرار پت شاپ-petshop حیوانات پیرو گیجی یا حواس پرتی سرنشینان و راننده خودرو شده و موجب حوادث رانندگی می شود. با استفاده از قلاده ایمنی و کمربند ایمنی خودرو مخصوص سگ می توانید از این موارد جلوگیری کنید.

حیوانات خانگی بویژه سگ ها اغلب به دیدن مناظر بیرون علاقه شدید دارند.در مواردی حیوانات محصولات مراقبت و نگهداری از حیوانات خانگی به دلیل ترس یا هیجان در هنگام حرکت به بیرون از خودرو پریده اند و حوادث ناگوار رخ داده است.پت شاپ-petshop با استفاده از قلاده ایمنی و کمربند ایمنی خودرو مخصوص سگ امکان استفاده صحیح از مناظر و تخلیه انرژی به حیوان خانگی خود را بدهید.

با تنظیم اندازه کمربند با توجه به عرض صندلی و جثه حیوان از پرت شدن محصولات مراقبت و نگهداری از حیوانات خانگی ناگهانی فرشته های کوچکمان که گاهن موجب آسیب و ستون فقرات و مفاصل و... می شود پیشگیری کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی