فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

  • ۰
  • ۰

وجه داشته باشید که تفاوت پولیش و واکس در یک نکته مهم نهفته است. فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش پولیش به دلیل نوع ترکیب و مواد به‌کار رفته در آن، یک الیه میکروسکوپی از پوشش بدنه خودرو بر میدارد ( شبیه به کاری که در پیلینگ پوست انجام میشود ) ، اما واکس یک لایه میکروسکوپی روی رنگ باقی میگذارد ( مشابه ماسک صورت ).

برای براق کردن نهایی،لوازم لوکس خودرو گنجی پخش به جای استفاده از دستگاه ویلر میتوانید از حرکت سریع و مداوم دستمال روی بدنه به وسیله دست استفاده کنید که البته شاید کمی خسته‌کننده باشد، همانند حرکتی که پس از واکس زدن کفش برای براق شدن آن انجام می دهیم. ضمنا پس از واکس زدن به بدنه خودرو و قبل از این که آن را براق کنید، بهتر است ماده واکس چند دقیقه روی رنگ بماند .

اما برای خودروهای نو و در حد نو، لازم نیست از پولیش استفاده کنید؛ به جای این کار بهتر است خودرو را واکس بزنید تا با ایجاد لایهای بسیار نازک روی رنگ، ضمن تامین یک پوشش محافظتی، جال و صیقل بیشتری برای خودرو فراهم کنید.

در این بخش، اسفنج یا نمد مخصوص را به ویلر متصل کنید و متناسب با سطح مورد نیاز هر بخش مجزا از بدنه، مقداری از ماده مخصوص پولیش را روی آن بمالید.لوازم لوکس خودرو گنجی پخش نکته مهم در این بخش این است کار باید به صورت ترتیبی انجام شود، یعنی به طور مثالابتدا پولیش یک گلگیر را کامل تمام کرده و سپس به سراغ بخشهای دیگر مانند کاپوت،درها و... بروید، چرا که ماده پولیش در مجاورت هوا خشک شده و کارایی لازم را نخواهدداشت.لوازم لوکس خودرو گنجی پخش تجربه نگارنده نشان داده که اگر یک پارچه تمیز در بخش های مجاور محل پولیش کاری قرار دهید باعث میشود تا تمیز کاری های بعدی سریعتر صورت گیرد. زیرا هنگام استفاده فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش از ویلر با سرعت متوسط به بالا ، ترکیب پولیش و آب موجود بر روی بدنه به اطراف پاشیده میشود. کار پولیش کاری را تا جایی انجام دهید که کل ماده پولیش به واسطه گرمای حاصله از چرخش های مداوم فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش بر روی بدنه محو شود و ظاهری شفاف تر بر روی رنگ خودرو ایجاد شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی