فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

  • ۰
  • ۰

اما مشکلات رایج در این سیستم از کجا نشات می‌گیرند؟ سیستم سوناکس-sonax شیشه‌شوی خودرو شامل قطعاتی از جنس پلاستیک است.در درجه اول باید مراقب باشیم تا این محفظه هیچ وقت بدون آب نباشد، چرا‌که گرمای موتور توسط ظرف جذب‌شده و منجر به گرمادیدگی و کاهش  طول عمر آن می‌شود.

وجود آب شهری با داشتن املاح زیاد، سوناکس-sonax باعث ایجاد رسوب و گرفتگی در آن می‌شود. ضمن اینکه آب به‌تنهایی نمی‌تواند شیشه را تمیز و براق کند. اما استفاده از هر افزودنی و یا مایع شیشه‌شویی نیز در این بخش مجاز نیست؛ چرا‌که برخی از این مواد مثل نمک و الکل که برای جلوگیری از یخ‌زدن به اشتباه استفاده می‌شوند، باعث خورندگی و یا خشک‌شدن و از بین رفتن تیغه‌ها خواهند شد.سوناکس-sonax اما بهترین محلول، اضافه‌کردن کمی شیشه‌شوی به آب داخل محفظه و یا استفاده از مایعات شیشه‌شوی با کیفیت و مطمئن است. سوناکس-sonax چرا که برخی از مایعات موجود در بازار اصلا کیفیت لازم را نداشته و باعث بروز مشکلاتی در آینده برای تیغه‌ها و شیشه خودرو می‌شوند.وقتی صحبت از محصولات نگهداری اتومبیل با تکنولوژی روز می شود. سوناکس در رتبه اول قرار دارد. سوناکس با داشتن بیش از 65 سال سابقه و تجربه در تولید محصولات با کیفیت برتر پیشرو در بازار آلمان و بازار های بین المللی است و رضایت مشتریان نتیجه این عملکرد مثبت است.

ضمن اینکه سعی کنیم همیشه از آب جوشیده برای این بخش استفاده کنیم. سوناکس-sonax حتی‌الامکان سعی کنیم که این مخزن همیشه دارای آب بوده تا جدا از پیشگیری برای گرمادیدگی آن، پمپ بدون آب مشغول به کار نباشد‌ چرا که این اتفاق هم باعث خرابی آن می‌شود و هم می‌تواند آلودگی‌های موجود در ظرف را وارد فیلتر خود و مسیر آبرسانی نماید سوناکس-sonax سعی کنیم هر چند وقت یک‌بار نیز ظرف را تمیز کرده تا اگر دارای رسوب و گرفتگی شده است، از ظرف خارج شود.

 در نظر گرفتن خواسته های بازار های بین المللی و انجام تحقیقات گسترده اساس و پایه تولید محصولات sonaxاست. مشخصات ویژه محصولات ماشین این کمپانی در زمینه عملکرد و حفظ محیط زیست و متناسب بودن قیمت آنها موجب ایجاد رابطه همکاری برجسته ای بین سوناکس با تولید کنندگان خودرو در سطح جهان شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی