فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

  • ۰
  • ۰

قیمت سوخت در کشورهای مختلف کاملاً متفاوت می باشد و در طی چند سال گذشته این نرخ همراه با افزایش بوده است. شرکت بیمه بریتانیایی Veygo مطالعه جدیدی انجام داده است که نتایج جالبی را نشان دهد چرا که قیمت متوسط سوخت در ۵۰ کشور دنیا را نشان می‌دهد. این شرکت به دنبال پاسخ به این سوال است که با ۵۰ یورو بنزین (۵۶ دلار) در کشورهای مختلف چه مسافتی را می‌توان طی کرد؟!

با ۵۰ یورو بنزین در هر کشور چه مسافتی را می‌توان طی کرد؟!-گنجی مگ

همان‌گونه که در مطالعه پیش رو مشاهده می‌کنید قیمت سوخت با توجه به کشورهای گوناگون بسیار متفاوت است. به همین خاطر میزان مسافت طی شده با ۵۰ یورو سوخت نیز متفاوت بوده و این موضوع مخصوصاً در کشورهایی که دارای ذخیره‌ی قابل ‌توجه نفت هستند و قیمت سوخت در آنجا کمتر می‌باشد خود را بهتر نشان می‌دهد. البته این تفاوت به نوع خودرو مورد استفاده نیز بستگی دارد بنابراین Veygo برای این مطالعه خودرویی اقتصادی که در سراسر جهان عرضه می‌شود را انتخاب کرده است.

با ۵۰ یورو بنزین در هر کشور چه مسافتی را می‌توان طی کرد؟!-گنجی مگ

 این خودرو فورد فیستا بوده که در بریتانیا پرفروش‌ترین بوده اما خب همان‌گونه که می‌دانید این خودرو در کشورمان موجود نیست و شاید با خودروهای داخلی با این میزان سوخت نتوان نصف این مسافت را نیز طی کرد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی