فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

  • ۰
  • ۰

اسپری لاستیک

در این بخش انواع اسپری های لاستیک مانند اسپری های کف ، اسپری های گازی و یا اسپری های مایع جهت براقیت و تمیزی لاستیک خودرو شما موجود می باشد.
اسپری لاستیک جهت زیبایی و جلوه خودرو و بازگردانی و تثبیت رنگ مشکی تایر ماشین شما.

این محصولات دارای قابلیت تمیز کردن خاک ، نمک ، انواع روغن و اثرات چربی مانند گریس ، دوده ، گرده لنت ترمز (آزبست لنت) ، کثیفی هایی که زمان طولانی بر سطح لاستیک مانده و کهنه شده و دیگر عوامل کثیف کننده محیطی می باشد.
اسپری لاستیک مات به برند و نوع تایر لاستیک خودرو شما اهمیت نمی دهد و کار خود را انجام می دهد و قابل استفاده برای تایرهای دور سفید نیز می باشد.
اسپری لاستیک رنگ سیاه و تازگی را به لاستیک کهنه و کثیف شما باز می گرداند بدون خطر لیز شدن و عدم جذب کثیفی های محیط به مرور زمان.
همان طور که از نام 
اسپری لاستیک مات مادرز پیداست این محصول به مات کردن لاستیک ماشین شما می پردازد و لاستیک را براق نمی کند چرا که برای براق کردن سطح لاستیک باید آن را چرب کرد و چرب کردن لاستیک خود باعث جذب آلودگی و کثیفی و همچنین داغ شدن لاستیک بر اثر تابش مداوم خورشید می شود که این عوامل به آرامی سطح لاستیک خودرو شما را از بین میبرد.
اثر پاک کنندگی اسپری لاستیک  به مدت طولانی باقی می ماند و استفاده از آن نیز بسیار آسان است فقط کافیست بر روی سطح لاستیک اسپری کنید و بعد اثر آن را از سطح تایر پاک کنید به همین سادگی.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی